سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ميركاظمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مجلس با جديت طرح جامع انرژي را پيگيري مي كند

نماينده مردم تهران در مجلس با تاكيد بر استفاده از انرژي هاي نو در كشور، گفت: مجلس، طرح جامع انر‍ژي را در راستاي بهره وري از انرژي هاي نوين با جديت دنبال مي كند.

سيد مسعود مير كاظمي نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با تاكيد بر استفاده از انرژي هاي نو و به كار گيري انرژي هسته اي در كشور، اظهار داشت: طرح جامع انرژي اولويتي است كه بايد در مجلس با جديت پيگيري شود.

وي در ادامه با بيان اينكه در حوزه هاي نفت، گاز، آب، توليد نيرو ، انرژي  اتمي و انرژي هاي نو نياز به كار جدي احساس مي شود، افزود: طرح جامع انرژي كاري است كه بايد به صورت مشترك بين دولت و مجلس پيگيري شود تا بتوانيم كمترين اتلاف انرژي را در سطح كشور داشته باشيم، ضمن اين كه با اين كار بهره برداري و توزيع انرژي را در سطح كشور بالا خواهيم برد.

وزير سابق نفت در ادامه تصريح كرد: با توجه به اينكه پتانسيل ايجاد انرژي هاي نو در كشور وجود دارد اكنون تنها نيازمند برنامه اي دقيق و كارآمد هستيم.

اين نماينده مجلس افزود: پيوند بين انرژي ها بايد براساس آمايش سرزميني و توسعه اي منطقه اي صورت بگيرد، يعني بايد نحوه تامين انرژي را به گونه اي تعيين كنيم كه با كمترين هزينه و كمترين اتلاف انرژي روبه رو باشيم.

ميركاظمي با اشاره به حضورش در كميسيون هاي تخصصی مجلس خاطرنشان كرد: با توجه به تجربه هاي گذشته ام درزمينه نفت و انرژي ، تصميم دارم در یکی از كميسيون هاي انرژي و صنایع و معدن عضو شوم/پ3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.