سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ همزمان با برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان ؛

آتش سوزی در انبار یکی از غرفه های باز نمایشگاه بین المللی مشهد آتش سوزی بلای جان نمایشگاه بین المللی مشهد شد

همزمان با برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در مشهد آتش سوزی در انبار یکی از غرفه های باز نمایشگاه بین المللی مشهد در عملکرد این نمایشگاه اختلال به وجود آورد.

مهدی رضایی مدیر حوزه 1 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در گفتگو ی اختصاصی باخبرنگار باشگاه خبرنگاران درمشهد گفت : این آتش سوزی ساعت 20و 37 دقیقه شب گذشته به آتش نشانی مشهد اطلاع داده شد .

وی افزود: با توجه به برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان ووجود مواد پلاستیکی ، پلیمری درآنجا و همچنین حجم زیاد بازدید کنندگان ، به سرعت گروههایی از ایستگاههای 31، 30، 17 ،7 و 34 به محل اعزام شدند که با توجه به ترافیک سنگین اطراف این نمایشگاه نخستین ایستگاه در کمتر از 4 دقیقه در محل حاضر و عملیات مهار آتش را آغاز کردند .

رضایی با بیان اینکه آتش سوزی مقابل سالن عطار این نمایشگاه و درانبار یکی از غرفه هابا متراژ20 و با فاصله حدود 15متری باسایرغرفه ها اتفاق افتاد ،افزود : خوشبختانه با سرعت عمل آتش نشانان حریق به موقع خاموش شد .

وی با بیان اینکه اگر نیروهای آتش نشان اندکی دیرتر رسیده بودند ، امکان سرایت آتش به غرفه ها وجود داشت ، از ازدحام بیش از حد مردم در محل حادثه خبرداد . مدیر حوزه 1 عملیات آتش نشانی مشهد در ادامه گفت : ، در انباری که آتش سوزی در آن بوقوع پیوسته ، لوازم پلاستیکی و سریع وجود داشته که بیش از 80 میلیون ریال خسارت برجای گذاشته است .

یاد آوری می شود: دود ناشی ازاین آتش سازی از فاصله پنج کیلومتری قابل رویت بود ./س  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.