سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان هفتمین جشنواره سراسری«طنز مكتوب» اعلام شد

هفتمین جشنواره سراسری طنز مكتوب 25 و 26 شهریور ماه امسال برگزار می شود كه در پی آن حوزه هنری فراخوان شركت در این جشنواره را اعلام كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، هفتمین جشنواره سراسری طنز مكتوب به همت دفتر طنز حوزه هنری در بخش های «شعر»، «نثر»، «مقاله»، «داستان كوتاه»، «نمایشنامه» و «كوتاه نوشت» برگزار می شود.
بر اساس این فراخوان هفتمین جشنواره سراسری طنز مكتوب در دو موضوع آزاد و ویژه برگزار خواهد شد و «تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی» به عنوان موضوع بخش ویژه معرفی شده است.
 شرایط ارئه آثار به این جشنواره در رشته های مختلف عبارت است از «شعر حداقل 3 اثر حداكثر 6 اثر»، «داستان كوتاه و نمایشنامه حداقل 2 اثر حداكثر 4 اثر»، «مقاله حداقل 1 اثر حداكثر 3 اثر»، «نثر حداقل 3 اثر حداكثر 6 اثر»، «كوتاه نوشت حداقل 20 اثر حداكثر 40 اثر».
در این فراخوان درباره شرایط عمومی شركت در هفتمین جشنواره سراسر طنز مكتوب عنوان شده است كه هر شركت كننده باید فرم مربوط به شركت در این جشنواره را از سایت WWW.Artfest.ir تكمیل و نسخه چاپی این فرم را كه شامل كد رهگیری است ضمیمه آثار ارسالی كند.
آثار ارسالی به جشنواره نباید در جشنواره دیگری برگزیده شده باشند. دبیرخانه جشنواره در صورت صلاح دید آثار منتخب را با نام نویسنده اثر چاپ خواهد كرد. بعد از پایان جشنواره آثار ارسالی به شركت كنندگان عودت  داده نخواهد شد.
برای تسهیل در امر داوری هنرمندان باید هر اثر را در صفحات جدا از هم چاپ كنند و بر روی هر صفحه كد رهگیری دریافتی از سایت را بر روی همان اثردرج و ارسال كنند. ارسال فایل Word آثار با قلم 12 بر روی لوح فشرده همراه با 3 نسخه چاپی الزامی است. صفحات باید بدون ذكر نام و مشخصات صاحب اثر ارسال شود.
دبیرخانه جشنواره از دریافت آثار ارسال شده بعد از موعد مقرر معذور است. حضور برگزیدگان در مراسم پایانی جشنواره الزامی است و عدم شركت به منزله انصراف از جشنواره تلقی خواهد شد. هر هنرمند می تواند همزمان در موضوعات آزاد و ویژه شركت كند.
 بر اساس این فراخوان جوایز هفتمین دوره از جشنواره سراسری طنز مكتوب بدین شرح است: نفر اول در هر بخش 000/000/30 ریال به همراه تندیس و دیپلم افتخار، نفر دوم در هر بخش 000/000/20 ریال به همراه لوح تقدیر، و نفر سوم در هر بخش 000/000/15 ریال به همراه لوح تقدیر.
هفتمین جشنواره سراسری طنز مكتوب  25و26  شهریور 1391 در حوزه هنری سازمان تبلیغات برگزار می شود و آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره  12تیرماه 1391 است.
علاقه مندان برای شركت در جشنواره می توانند آثار خود را به صورت حضوری یا از طریق پست به نشانی: خیابان سمیه- نرسیده به خیابان حافظ- حوزه هنری - طبقه دوم - مركز محافل و جشنواره ها ـ دبیر خانه مركزی جشنواره ها ارسال كنند ./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.