سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

اختصاص سه درصد اعتبارات سهم پژوهش الزامی است

مدیركل آموزش و پژوهش استانداری كهگیلویه وبویراحمد گفت: امسال اختصاص سه درصد اعتبارات سهم پژوهش در تمامی دستگاه های اجرایی الزامی است.

سید'حسین در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  افزود: اختصاص و هزینه كرد این میزان اعتبار تا سال گذشته برای همه دستگاه های اجرایی مجاز بود .
وی بیان كرد: این در حالی است كه اختصاص این میزان اعتبارات برای هزینه كرد امر پژوهش و تحقیقات در دستگاه های اجرایی استان الزامی شده است.
كاظمی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تاكید كرد: با توجه به اینكه سال مالی 90 تا 31 تیرماه سال جاری است، سهم پژوهش از محل اعتبارات تملك‌ دارائی‌های سرمایه‌ای تا آن تاریخ هزینه شود.
وی با اشاره به اینكه تحقیق و پژوهش زیربنای هرگونه تصمیم گیری، برنامه‌ریزی و اجرا است، افزود: امسال تدوین اولویت‌های تحقیقاتی استان بر مبنای نیازها، توانائی‌ها و استعدادها انجام می‌شود.
كاظمی اظهار داشت: موضوعات پژوهشی در سطح دستگاه ها و مراكز علمی و دانشگاهی استان از طریق كارگروه مربوطه و كارگروه هشتگانه استان پیگیری و اقدامات و پشتیبانی های لازم در این راستا انجام خواهد شد.
كاظمی تصریح كرد: امسال سال تحول در حوزه پژوهش است و تدوین ساز و كار و تشكیل مراكز پژوهشی غیر دولتی از مهمترین برنامه هیا سال جاری در آموزش و پژوهش است.
وی به تشكیل و فعال كردن شورای تخصصی تحقیقات استانداری در سال جاری اشاره كرد و گفت: از دیگر برنامه‌های حوزه پژوهش حمایت از تحقیقات و ایجاد انگیزه در محققان و ارتباط بیشتر با مراكز پژوهشی و دانشگاه‌های استان است. /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.