سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لطفی جایگزین آتشی در لیست؛

بسکتبالیست های اعزامی به اردن مشخص شدند

تیم ملی امشب با 11 بازیکن به اردن اعزام می شود و محمد حسن زاده نیز در صورت حل مشکل خروجی ظرف 2 روز آینده به تنهایی به اردن سفر می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران از بازیکنان پیش بینی شده در هفته های قبل نام اوشین ساهاکیان به دلیل مصدومیت، مهراد آتشی به خاطر نرسیدن ویزا و فرید اصلانی به دلیل خط خوردن از تیم در بین نفرات اعزامی دیده نمی شود اما سایر ملی پوشان طبق پیش بینی و به همراه جایگزینان بازیکنان فوق به اردن اعزام می شوند.

محمد صمد نیکخواه بهرامی، مهدی کامرانی، حامد آفاق، آرن داودی، جواد داوری، سعید داورپناه، اصغر کاردوست، جابر روزبهانی، محمد جمشیدی، رضا لطفی، محمد حسن زاده و روزبه ارغوان تیم ملی اعزامی بسکتبال به اردن را تشکیل می دهند.

بچیروویچ سرمربی تیم ملی که با نگرانی از ناحیه فوروارد قدرتی (پست چهار) تیم ملی پس از مصدومیت اوشین ساهاکیان روبرو شده بود با قطعی نشدن اعزام محمد حسن زاده بیش از پیش از این پست احساس نا امنی می کند و در صورت نرسیدن حسن زاده به فکر استفاده از صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی در این پست است. هر چند شنیده می شود بیشتر کارهای خروج حسن زاده از کشور درست شده اند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.