سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشتازی سرخ پوشان در فصل نقل و انتقالات در مقابل آبی ها

در فاصله حدود یک ماه تا پایان فصل نقل و انتقالات لیگ دوازدهم سرخ پوشان پایتخت در جذب بازیکن گوی سبقت را از حریف دیرینه خود ربوده اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: در حالیکه هر تیم لیگ برتری سهمیه جذب تنها هفت بازیکن از این لیگ را دارد ،پرسپولیسی ها با 6 و استقلالی ها با جذب چهار بازیکن لیگ برتری تا این لحظه قرار گرفته و رقابت این دو تیم در خرید بازیکن همچنان ادامه دارد.

سرخ پوشان پایتخت با انقلاب در خط دروازه و دفاع شهاب گردان، سید جلال حسینی، محسن بنگر، مهرداد پولادی، حسین ماهینی و محمد قاضی را خریداری کرده اند و قرارداد ایمون زاید، علیرضا نورمحمدی، غلامرضا رضایی، هادی نوروزی و جواد کاظمیان را تمدید کرده اند. همچنین با علی کریمی، مهدی مهدوی کیا و امیر حسین فشنگچی هم به توافقات اولیه رسیده اند. آنها محمدرضا خانزاده و علی اسماعیلی جوان را نیز به خدمت گرفته اند.
 
در مقابل استقلال برای این فصل میثم بائو، هاشم بیک زاده، امین منوچهری و قاسم دهنوی خریده و با پژمان منتظری و حنیف عمران زاده تمدید کرده اند.آنها میلاد میداودی، آرش برهانی، سید مهدی رحمتی و مجتبی جباری را نیز برای تمدید قرارداد مدنظر دارند.

پرسپولیسی ها محمد رضا خلعتبری را که در لیگ امارات است و سهمیه لیگ برتری محسوب نمی شود را نیز در لیست خرید خود جای داده اند و 2 تیم به دنبال جذب کریم انصاری فرد و وحید طالب لو هستند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.