سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از ویندوزفون" آپولو"در 31 خرداد

به احتمال فراوان در کنفرانسی که در تاریخ 20 ژوئن در سانفرانسیسکو برگزار میشود،از نسخه بعدی ویندوز فون 8.0 موسوم به آپولو رونمایی خواهد شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،چندی پیش در کنفرانس E3 مایکروسافت برنامه ی پایانی خود را برای 20June که در سان فرانسیسکو اتفاق میافتد را فاش کرد. مایکروسافت دعوتنامه‌ای برای اصحاب رسانه و مطبوعات ارسال کرده و آنان را برای مشاهده ی یک رویداد جید به یک کنفرانس در تاریخ 20 ژوئن تحت عنوان "یک تکه از آینده ویندوز فون” در سانفرانسیسکو دعوت کرده است.


این کنفرانس قرار بود در در طی چند روز برگزار گردد.اما بر اساس اطلاعات نهایی به یک روز کاهش پیدا کرده است.


رویداد این کنفرانس به احتمال زیاد، رونمایی از نسخه بعدی ویندوز فون 8.0 موسوم به آپولو خواهد بود.تاریخ کنفرانس  نزدیک است و باید تا آن تاریخ منتظر بمانیم تا ویژگی‌های جدید ویندوز فون را ببینیم.

ما هنوز در مورد ویژگی‌های ویندوز فون آپولو در مراحل ابتدایی به سر برده و اطلاعات خاصی نداریم و به نظر می‌رسد مایکروسافت و شرکای آن موفق شده‌اند تا این اطلاعات را محرمانه نگاه دارند  که البته ویژگی‌هایی که تاکنون مشخص شده است پشتیبانی از پردازنده‌های چند هسته‌ای و همچنین سازگاری با برنامه‌های فعلی ویندوز فون از آن جمله است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.