سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با نگاه به گذشته و بر پایه تجربیات سالیان پیش؛

فراخوان هفتمین جشنواره‌‌ي بین‌المللی تئاتر خیابانی ایران منتشر شد

فراخوان هفتمین جشنواره‌ي بين‌المللي تئاتر خیابانی ایران به همت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و دفتر تئاتر خیابانی کشور در قالب بروشور منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط‌عمومي اداره كل هنرهاي نمايشي، فراخوان هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی ایران با نگاه به گذشته و بر پایه تجربیات سالیان پیش، چشم انداز همت، توان، خلاقیت و شور و نوآوری جوانان هنرمند این عرصه در دو بخش آزاد و اصلی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

بنابراين گزارش، مهلت دریافت طرح های نمایشی برای حضور در بخش آزاد که مخصوص متقاضیان تهران است تا تاریخ دهم تیر ماه، مهلت دریافت لوح فشرده آثار شهرستانی این بخش تا پانزدهم مرداد ماه، اعلام آثار پذیرفته شده بخش آزاد دهه اول شهریور ماه و زمان اعلام نتایج نهایی منتخبین بخش اصلی- مسابقه بزرگ، بیست فروردین ماه سال 92 است. علاقه مندان می توانند برای دریافت فراخوان این جشنواره به دبیرخانه دائمی جشنواره ها واقع در اداره کل هنرهای نمایشی و یا به سایت www.theater.ir مراجعه کنند.

گفتني است هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی ایران در بخش آزاد نیمه اول مهر ماه سال جاری در شهر مریوان و در بخش اصلی- مسابقه بزرگ نیمه دوم اردی بهشت ماه سال 92 در شهر تهران برگزار خواهدشد./ی2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.