سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كارلوس كي روش:

مصدوميت جباري را گوشزد كردم اما كسي توجه نكرد

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت: مصدوميت مجتبي جباري و كنار رفتن اين بازيكن از تركيب تيم ملي قبل از بازي مقابل قطر خبر بدي برايم بود.

كارلوس كي روش در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: تنها مشكلي كه در حال حاضر در تيم ملي وجود دارد نبود 6 بازيكن كه به علت سرماخوردگي در تيم ملي ايران است كه در روزهاي آينده هم اين بازيكنان به تيم اضافه خواهند شد.

وی تصريح كرد: اما مصدوميت مجتبي جباري قبل از بازي مقابل قطر خبر بدي برايم بود متأسفانه قبلاً من اين مصدوميت را گوشزد كرده بودم اما كسي متوجه نشد.

کی روش ادامه داد: درباره ديدار تيم ملي ايران در مقابل تيم ملي قطر بايد اضافه كنم كه مقابل اين تيم در ديدار آخر به تساوي رسيديم و در اين ديدار هم در خانه به ميدان خواهيم رفت و انتظار هواداران و مردم از تيم ملي ايران بعد از پيروزي در مقابل ازبكستان در جريان مرحله نهايي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل بالا رفته است و تمام انرژي و هدف خود را براي كسب پيروزي مقابل قطر انجام خواهيم داد.

وي خاطر نشان كرد: در خصوص كنار گذاشتن فريدون زندي از تيم ملي ايران هم بايد اضافه كنم كه من در تيم ملي ايران به هيچ بازيكني ضمانت نامه اي نمي دهم و هر كسي كه توانايي بيشتري داشته باشد مي تواند در تيم ملي حضور داشته باشد و منافع تيم ملي ايران در الويت اول است.

كي روش در پايان افزود:‌ اميدوارم هواداران و مردم عزير ايران در روز بازي مقابل قطر ورزشگاه آزادي را پر كنند چون تيم ملي ايران احتياج به حضور اين هوداران دارد./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.