سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آرين منش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

توانمندسازي دغدغه‌ اصلي حزب موتلفه اسلامي

عضو حزب موتلفه اسلامي گفت: اکثريت اعضاي موتلفه اسلامي معتقدند که براي استحکام بيشتر پايه‌هاي حزب، بايد در کارکردهاي سياسي، توانمندسازي بيشتري صورت گيرد.

 
 جواد آرين منش عضو حزب موتلفه اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران پيرامون محافظه‌کار شدن حزب موتلفه اسلامي در چند ماه اخير، گفت:‌ مفهوم محافظه‌کاري در ادبيات سياسي بسيار متفاوت است اما وجود اين اصطلاح در حزب موتلفه اسلامي به اين معناست که حزب به اصول خود پايبند است و هرگز از مواضع سالم و روشن خود عقب نشيني نخواهد کرد.  
 
وي با اشاره به برخي اظهارات مبني بر اينکه تصميمات موتلفه بايد شفاف تر باشد، تصريح کرد: آنچه مسلم است خط مشي حزب موتلفه همواره صريح و شفاف بوده و حقانيت آن بر همگان به ويژه مجامع سياسي پوشيده نبوده است.
 
آرين منش با بيان اينکه حزب موتلفه همراه در راستاي اهداف مقام معظم رهبري و آرمان‌هاي انقلاب گام برداشته است، اظهار داشت: حزب موتلفه اسلامي در طي نيم قرن فعاليت خود همراه پايبند به اصول و ارزشهاي انقلاب و پيرو خط امام و رهبري بوده است.

وي افزود: يکي از دغدغه‌هاي اصلي موتلفه حفظ منافع و مصالح کشور و همچنين خدمت به مردم بوده است لذا اين موضع کاملا روشن و شفاف است و نيازي به اتخاذ تصميمات شفاف تر نيست.
 
عضو حزب موتلفه اسلامي با تاکيد بر اينکه موتلفه در طول ساليان فعاليت خود به صورت کاملا شفاف و هدفمند عمل کرده است، خاطر نشان کرد:‌ اکثريت اعضاي حزب معتقدند که براي استحکام بيشتر پايه‌هاي حزب، بايد در کارکردهاي سياسي حزب توانمندسازي بيشتري صورت گيرد.  
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.