سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده نيروي انتظامي اعلام كرد

پايان عمليات انسداد مرزهاي شرقي تا پايان سال 92

فرمانده ناجا با تاکيد براينکه امروز نيروي انتظامي از مردمي ترين سازمانها است، افزود: اگر در حوزه مرزي، حمايت هاي مردم و عشاير منطقه نبود، نمي توانستيم به برقراري امنيت در اين مناطق دست يابيم.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، سردار  «احمدي مقدم» امروز با حضور در هنگ مرزي نهبندان ضمن شرکت در صبحگاه عمومي، از يگان هاي مستقر در اين ميدان بازديد کرد.
وي ضمن تبريک ايام پيش رو، افزود: راه جهاد و را ه شهادت از زمان واقعه کربلا تا امروز، راهي مستمر است البته صحنه هاي اين راه قابل تغييراست چرا که هر روز دشمن با جلوه اي جديد، ظاهر مي شود، يک روز در نبرد نظامي، يک روز در نبرد سياسي، يک روز در نبرد محاصره و سياست هاي اقتصادي و روز ديگر در نبرد فرهنگي که همگي از تاکتيک هاي رنگارنگ دشمن است که اينگونه بروز مي کند بنابراين اين اقدامات منجر شده تا جهاد برعليه دشمنان، همچنان از زمان کربلا تا کنون ادامه دار باشد.
سردار مقدم، يادآور شد: البته امروز جهاد در موقعيت حساسي قرار داشته و از پيچيدگي بيشتري نيز برخوردار است، چرا که دشمن مصمم است تا از همه ترفندها استفاده کند.
فرمانده نيروي انتظامي کشورمان، تصريح کرد: امروز برما واجب است که در جبهه ايمان، با بصيرت کامل ايستادگي کنيم.
وي با اشاره به اينکه امروز وظيفه نيروي انتظامي به خصوص مرزبانان، بسيار سخت است، افزود: چراکه امروز دشمن هر لحظه براي تحريک قاچاقچيان سلاح و مواد مخدر و تقويت گروه هاي تروريستي در کنار مرزهاي ما آماده مي شود و شما مجبور به ايستادن در برابر آنان هستيد.
به گفته اين مقام انتظامي، نيروي انتظامي امروز، همانند همه مردم با صلابت در برابر تهديدات دشمن ايستاده اند.
وي يادآور شد: اگر به يک دهه قبل در اين استان برگرديم، يکي از ناامن ترين استان ها، خراسان جنوبي بود چرا که شاهد گروگانگيري ، آدم ربايي، قاچاق مواد مخدر ، استقرار پايگاه هاي عملياتي و نظامي دشمن، در مرزهاي اين استان بوديم، اما امروز خراسان جنوبي در جوار ناامن ترين نقاط دنيا، يکي از امن ترين نقاط کشور جمهوري اسلامي ايران است که اين امر تنها در سايه مجاهدت هاي شما مرزبانان محقق شده است. 
احمدي مقدم خطاب به نيروهاي مرزباني گفت: همانطور که مقام معظم رهبري فرمودند شما حافظان نظم و امنيت، مجاهدان واقعي في سبيل الله هستيد من از همه شما به خصوص مردم شهرستان نهبندان که به استقرار هنگ تازه تاسيس اين شهر کمک کردند، بسيار تشکر مي کنم چرا که راه اندازي هنگ، در شهري مرزي و دورافتاده، بسيار کار دشواري است.
وي با اشاره به اينکه، خراسان جنوبي حدود 460 کيلومتر مرز آبي و خشکي دارد، خاطرنشان کرد: به همت فرماندهان عزيز مرزباني، اين مرز يکي از امن ترين مرزها مي باشد و ما مصصم هستيم همانگونه که امنيت را در اين استان حاکم کرديم ، انسداد را در جهت ايجاد امنيت در سمت جنوب ، درياي عمان و استان سيستان و بلوجستان ادامه دهيم.
سردار مقدم، افزود: البته حمايت هاي دولت و مجلس شوراي اسلامي، نيز در اين خصوص خوب بود.
فرمانده نيروي انتظامي کشورمان، با تاکيد بر حمايت هاي مردمي در جهت ايجاد امنيت پايدار، تصريح کرد: اگر حمايت هاي همه جانبه عشاير و مردم اين منطقه نبود ما به امنيت پايدار نمي توانستيم دست يابيم.
وي افزود: در برنامه 5 ساله در نظر داريم تا پايان امسال و سال بعد، انسداد تا جنوبي ترين نقطه سيستان و بلوچستان را ادامه دهيم .







تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.