سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عاشوري:

دنیزلی با من صحبتي نکرده است/ دوست دارم بمانم و نکات بیشتری از دنیزلی یاد بگیرم

مربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس گفت:هنوز مذاکره ای برای فصل آینده با مدیران باشگاه پرسپولیس نکرده ام.

محسن عاشوری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:هیچ مذاکره ای با باشگاه پرسپولیس برای فصل بعد نکرده ام، اول باید سرمربی تیم بیاید و کادر مورد نظرش را اعلام کند تا اگر مرا خواست با باشگاه مذاکره کنم.
وی افزود: پس از بازی با الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا که آخرین بازی فصل ما بود،حتی برای خداحافظی هم دنیزلی را ندیدم چون اعصابم خورد بود و در اتاقم بودم که وي نیمه شب همراه با بچه های ملی پوش پرسپولیس به استانبول سفر کرد.
او در ادامه گفت:دنیزلی هیچ صحبتی برای فصل آینده با من نکرده چون وي عادت ندارد راجع به چیزی که مطمئن نیست،صحبت کند. ما بازی به بازی در مورد برنامه های تیم با هم صحبت می کردیم و حتی نمی دانستیم چه بازیکنانی را برای فصل آینده می خواهد. این لیستی که اعلام کرده،صد در صد نظر خودش بوده است.
مربی تیم پرسپولیس اظهار داشت:کار کردن با مصطفی دنیزلی فوق العاده بود چون در این مدت چیزهای خیلی خوبی یاد گرفتم. ایشان بسیار منظم و مرتب است و هر کس نظم داشته باشد و وظیفه شناس باشد خیلی راحت می تواند با دنیزلی کار کند.
وی افزود:این مدت هیچ مشکلی با دنیزلی نداشتم. بنده نظراتم را می  گفتیم اگر می پذیرفت،به آنها عمل می کرد و اگر نمی پذیرفت دلایل آن را می گفت و به همین دلیل هیچ مشکلی با هم نداشتیم و خیلی راحت در کنار یکدیگر کار کردیم.
او در ادامه گفت:خیلی دوست دارم کارم را کنار دنیزلی ادامه دهم چون اولا کنار پرسپولیس هستم تیمی که 18 سال در آن حضور داشتم و سال قبل خیلی سخت گذشت./ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.