سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت : آیت‌الله مشکینی(ره) مجاهد و همراه همیشگی امام و انقلاب ،‌ ساده زیست و زاهد،‌ بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری گفت : آیت‌الله مشکینی(ره) مجاهد و همراه همیشگی امام و انقلاب ،‌ ساده زیست و زاهد،‌ بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  قم، حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری با بیان اینکه مرحوم مشکینی(ره) جزو یاران امام قبل و بعد و انقلاب بود و در این راه متحمل زحمات زیادی شد، وظیفه شناسی را یکی از بارزترین شاخصه های اخلاقی و شخصیتی این عالم دانست و تصریح کرد: رییس فقید مجلس خبرگان رهبری، با وجود اینکه جایگاه برجسته ای در جهات علمی داشت، همواره ساده زیست بود و در برابر دیگران تواضع می کرد و سراغ مرجعیت نرفت و این نشانه زهد و تقوای فوق العاده این عالم مجاهد را نشان می دهد.

وی با تجلیل از خدمات علمی، مبارزاتی و سیاسی مرحوم آیت الله مشکینی در عرصه های مختلف ابراز داشت: آیت الله مشکینی در جبهه های سیاسی، فرهنگی، فکری و اجتماعی، وظیفه شناس بود.

عضو شورای عالی حوزه، عشق به مردم، ساده زیستی، توصیه به مسئولان مبنی بر ضرورت رسیدگی به مردم، تهجد و شب زنده داری را از دیگر ویژگی های بارز آیت الله مشکینی عنوان و تصریح کرد: امروز طلاب بیش از هر زمان دیگری به اخلاق نیاز دارند و باید از شخصیت های بارزی همچون آیت الله مشکینی الگو بگیرند و حوزه های علمیه نیز باید با برنامه ریزی مناسب، چنین شخصیت های برجسته ای را تربیت کنند./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.