سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاگاوا رسماً به منچستر یونایتد پیوست

شیاطین سرخ اعلام کردند که قرارداد با مهاجم ژاپنی تیم بورسیا دورتمند تائید شده و در حال گذراندن مراحل پایانی است و همه چیز تصویب شده است.

به  گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری تری بال فوتبال، کاگاوا  که در طول 2 سالی که در بورسیا دورتمند توپ زده است، 71 بار به زمین رفتم که در طول آن 29 بار گلزنی کرده و 15 بار نیز موقعیت گل برای تیمش فراهم کرده است.

این هافبک تهاجمی 23 ساله تابستان امسال با رقم تقریبی 16 میلیون پوند به منچستر یونایتد خواهد پیوست.

از ابتدای فصل منچستری ها به دنبال امضای قرارداد با وی بوده اند اما اخیراً درون سایت رسمی این تیم در مورد وی اینچنین نوشته شد.

منچستر یونایتد مفتخر است که اعلام کند تمامی مفاد قرارداد و هزینه ها و مبالغ پرداختی با شینجی کاگاوا را برای پیوستن او به این تیم پذیرفته است.

در حال حاضر این قرارداد در مراحل نهایی قرار دارد و مستلزم آن است که وی تمام آزمایش های پزشکی را بگذراند و مجوز رسمی کار در این کشور را دریافت کند.

ریو فردیناند مهاجم این تیم  در همین ارتباط گفت: من به کاگاوا برای پیوستن به تیم تبریک می گویم و می خواهم به او بگویم که به تیم موفق و بی نظیری پیوسته است و موفقیت های بزرگی پیش روی اوست من برای او خوشحالم.

کاگاوا در سال 2010 میلادی از تیم اوساکا به بورسیا دورتمند پیوست و در اولین فصل از حضورش در این تیم توانست همراه آنها کاپ قهرمانی در بوندسلیگا را از آن خود کند.

کاگاوا خود در ارتباط با این ترانسفر گفت: از آنجا که قرارداد هنوز کاملاً نهايی نشده است و من هنوز روی تیم تمرکز دارم و وقتی که تمام شد قطعاً در اختیار منچستر یونایتد خواهم بود./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.