سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مذاكره تلفني اسبقيان با رئيس فدراسيون جهاني قايقراني؛ :

پرورنا: از فدراسيون قايقراني ايران حمايت مي كنيم

سرپرست فدراسيون قايقراني روز گذشته 16 خرداد ماه با خوزه پرورنا رئيس فدراسيون جهاني قايقراني ICF به صورت تلفني گفتگو كرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، خوزه پرورنا رئيس فدراسيون جهاني كانوئينگ در مذاكره تلفني با سيد محمد شروين اسبقيان سرپرست فدراسيون از همكاري و حمايت فدراسيون جهاني كانوئينگ با فدراسيون قايقراني كشورمان خبر داد و گفت: همانطور كه از دنيامالي و فدراسيون ايران در اين چند سال حمايت كرديم از مسئولين جديد فدراسيون نيز حمايت خواهيم كرد.

پرورنا افزود: طي گزارشات رسيده خبرهايي از بركناري آقاي دنيامالي به دستمان رسيده بود و ما هم طي نامه اي خواستيم كه علت بركناري ايشان را اعلام كنند. البته طبق قوانين اين جابجايي ها بايد بر اساس نظر مجمع باشد.

سرپرست فدراسيون قايقراني نيز در ادامه مذاكره تلفني خطاب به پرورنا گفت: اعضاي مجمع فدراسيون قايقراني با ابراز خوشحالي از معرفي ايشان با اين جابجايي موافقت كردند و از مسئولين ورزش نيز درخواست كردند تا مجمع فوق العاده اي جهت انتخاب رئيس فدراسيون برگزار شود و اين گردش مسئوليت فرصتي براي رشد و پيشرفت بيشتر قايقراني است.

در ادامه اين مذاكره اسبقيان از خوزه پرورنا رئيس فدراسيون جهاني جهت بازديد از كشورمان و برگزاري جلسه حضوري دعوت به عمل آورد كه با استقبال پرورنا روبرو شد. ايشان اعلام داشتند با توجه به نزديكي بازيهاي المپيك و گرفتاري هاي كاري ماه سپتامبر به ايران خواهد آمد./با

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.