سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو تيم شش نفره ايروبيك ژيمناستيك بعد از كسب عنوان هفتم جهاني؛

ژيمناست هاي ايران عالي بودند

فرخيان كه به همراه تيم ژيمناستيك ايران عنوان هفتمي را در مسابقات قهرماني جهان بلغارستان به دست آورد، گفت: با بهترين هاي جهان مسابقه داديم و با كسب عنوان هفتمي به عنوان شگفتي ساز مسابقات شناخته شديم.

رضا فرخيان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اضافه كرد: اين مسابقات از سطح بالايي برخوردار بود و كشورها بهترين ورزشكاران خود و نفرات اصلي را به اين مسابقات اعزام كرده بودند قرار گرفتن جزو 10 تيم اول اين رقابت ها هر كشوري هست و شرك مي كنيم كه توانستيم عنوان هفتم را كسب كنيم.

وي به دو تيم برخي كشورها اشاره كرد: ما با كسب اين عنوان در واقع پنجمين مليت بوديم زيرا كشورهايي مثل روسيه و روماني با دو تيم در اين عرصه شركت كرده بودند .

فرخيان درباره شكست چين در اين رقابت ها توضيح داد: چين قدرت برتر ژيمناستيك است و ما در ايروبيك 6 نفره موفق شديم اين حريف قدرتمند را از پيش رو برداريم  كه كار بسيار مهمي است.

عضو تيم شش نفره ايروبيك ژيمناستيك درباره كسب جواز حضور در رقابت هاي World game بيان كرد : ما موفق شديم جواز حضور در رقابت هاي ورلد گيم 2013 را كسب كنيم مسابقاتي كه در كمبيا برگزار مي شود و تمام رشته هاي ژيمناستيك در آن حضور دارند .

وي درباره گريگوري آلكان سرمربي فرانسوي تيم ملي ايروبيك گفت: آلكان در سال 2004 در همين مسابقات و در بخش انفرادي قهرمان شده است و ما هم اكنون 5 سال است كه در تيم ملي با وي تمرين مي كنيم و در آستانه اين مسابقه 40 روز تمرين داشتيم .

فرخيان در خصوص شركت تيم هاي 3 نفره در اين مسابقات بين المللي گفت: قرار بود كه براي اين مسابقه در بخش انفرادي و 3 نفره هم كار كنيم  اما مشغوليت كاري و درسي مانعي بر سر آن بود و بنا بره صلاحديد مربيان در بخش 6 نفره حضور پبدا كرديم./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.