سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین مهلت دریافت کارت ورودی آزمون سنجش مهارت

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: توزیع کارت ورود به جلسه آموزن های سراسری سنجش مهارت که از دوشنبه 13 خرداد ماه آغاز شده در ساعت 24 امروز به پایان می رسد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، توزیع کارت ورود به جلسه آزمون های سراسر سنجش مهارت در حوزه های کار آموزی، صنعت ساختمان و آزمون های مبتنی بر تقاضای بخشهای مختلف اقتصادی که از روز شنبه 13 خرداد ماه آغاز شده در ساعت 24 امروزبه پاپان مي رسد.
 پرند افزود:داوطلبان شرکت در آزمون های سنجش مهارت که در 18 خرداد ماه برگزار می شود، برای دریافت کارت ورود به جلسه خود در مهلت باقی مانده می توانند به نشانی advari./rantvtoir و همچنین شرکت کنندگان در آزمون پایان دوره های آموزشی فنی وحرفه ای بخشهای دولتی و خصوصی که روز جمعه 19 خرداد برگزار می شود به نشانی azmon.portaltvto.ir مراجعه کرده و از طریق وارد کردن مشخصات فردی نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.
پرند در ادامه تصریح کرد: در راستای برنامه  های عملیاتی اصلاح وبهبود روش ها، از سال گذشته آزمون های سنجش مهارت به صورت هماهنگ و سراسری در کشور برگزار می شود.
رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور خاطر نشان کرد: در مجموع طی روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری بیش از 225 هزار نفر در آزمون های سنجش مهارت و صلاحیت حرفه های شرکت می کنند.
در ادامه خانپور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی ضمن اشاره به افتتاح نخستین کارگاه سنجش الکترونیکی کار آموزان آموزش فنی و حرفه ای این استان اظهار داشت: کار آموزان مراکز دولتی و خصوصی آموزش فنی  حرفه ای، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی استفاده  کننده از این کارگاه تخصصی هستند و می توانند از امکانات آموزشی، آزمون سنجش مهارت و تعیین سطح برای دو دوره به صورت گروهی بهره مند شوند.
وی افزود: این کارگاه با ظرفیت 72 نفر و با اعتباری بالغ بر 1500 میلیون ریال تاسیس، تجهیز و مورد بهره برداری قرار گرفته است./ل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.