سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ششمين دادگاه اختلاس بيمه/11

وكيل "ي.د" : اتهام پول شويي اشانتيون اتهامات موكلم است

وكيل متهم"ي.د" بابيان اينكه توضيحي در خصوص اتهام پولشويي موكلم دركيفرخواست داده نشده است، گفت: به نظر مي رسد اتهام پول شويي اشانتيون اتهامات موكل بنده است.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران؛ در نوبت عصر ششمين جلسه دادگاه، متهم "ي.د" درباره اتهام تصدي بيش از يك شغل گفت: من به واسطه توافقي با مدير عامل بيمه ايران به خاطر ارايه طرحي مبني بر بيمه كردن همه منازل تهران به وسيله بيمه ايران عضو هيئت مديره شركت صبا شدم؛ نمي دانستم كه عضويت در هيئت مديره اين شركت خلاف قانون است و با شغل اول من در استانداري منافات دارد به همين دليل پس از آنكه سازمان بازرسي اعلام كرد كه من بيش از يك شغل را تصدي كرده ام و اين خلاف قانون است بلافاصله استعفا دادم و در جلسات شركت نكردم.

وكيل متهم در ادامه جلسه اظهار داشت: موكل بنده خارج از زمان اداري در اين شركت حضور مي يافت و حقوقي به ميزان ساعات اضافه كار دريافت مي كردم به همين دليل اين عمل وي اتهام تصدي بيش از يك شغل را شامل نمي شود و اين امر را خلاف واقع مي دانم.

متهم "ي.د" درباره عضويت در شبكه اختلاس توضيح داد: به نظر مي رسد كه در كيفرخواست تلاش شده كه بنده را جز عاملين شبكه اختلاس قرار دهند؛ در مدت 25 ساله سابقه فعاليتم هيچ عملكرد سوئي نداشتم و اين اتهامات را وارد نمي دانم.

وي افزود: من اصلا مرتكب اختلاس نشده ام و هيچ ارتباط مالي با "ج.الف" و "د.س" نداشته ام و فقط در حوزه كاري با آقاي "م" ارتباط داشتم.

وي با بيان اينكه من ملكي را به شركت بيمه ايران معرفي نكرده ام اظهار داشت: اين موضوع صحت ندارد و كذب محض است.

اين متهم ادامه داد: اگر آقاي "د.س" از "ج.الف" شكايت مي كند به من ارتباطي ندارد و اگر من به آقاي "د.س" توصيه مي كنم كه از او شكايت كند پس چرا من در رابطه با تخلفات آقاي "ج.الف" سهيم شناخته مي شوم.

وي درباره اتهام پول شويي مندرج در كيفرخواست تصريح كرد: اين اتهام بدون هيچ سندي به من نسبت داده شده است و من آن را قبول ندارم، پول شويي همراه با عوايد است؛ اگر من اين تخلف را انجام داده‌ام پس نماينده دادستان بگويند كه عوايد حاصل از پول شويي را چه كرده ام.

وي خطاب به قاضي خاطر نشان كرد: قضاوت را به عهده شما مي گذارم و اميدوارم عدالت را اجرا كنيد.

در ادامه وكيل "ي.د" در دفاع از موكل خود گفت: توضيحي در خصوص اتهام پولشويي موكل بنده دركيفرخواست داده نشده است و به نظر مي رسد اتهام پول شويي اشانتيون اتهامات موكل بنده است.

وي در پايان تاكيد كرد: اتهام پول شويي فاقد وجاهت قانوني است./ش4

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.