سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان نوزدهمین جشنواره‌‌ي بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان منتشر شد

فراخوان نوزدهمين جشنواره‌ي بين‌المللي تئاتر كودك و نوجوان همدان به همت اداره كل هنرهاي نمايشي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان همدان منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط‌عمومي اداره كل هنرهاي نمايشي، فراخوان نوزدهمين جشنواره‌ي بين‌المللي تئاتر كودك و نوجوان همدان با شعار "تئاتر و نقش آن در تربیت و آموزش مخاطب" و رویکرد توجه و حمایت از تئاتر ویژه نوجوان در هفت بخش در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

بنابراين گزارش، بخش‌های جشنواره شامل مسابقه‌ کودک، مسابقه‌ نوجوان، مسابقه‌ نمایش‌نامه نویسی و نمایش‌نامه خوانی، مسابقه‌ تئاتر خیابانی، بخش بین‌الملل، تولیدات ویژه، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی است كه مهلت ارسال لوح فشرده‌ي آثار متقاضی در بخش مسابقه‌ي کودک و مسابقه‌ي نوجوان تا تاریخ يكم مرداد ماه، ارزیابی و معرفی نمایش‌های برگزیده‌ي بخش مسابقه‌ي کودک و مسابقه‌ي نوجوان تا تاریخ يكم شهريور ماه، مهلت ارسال طرح  داستانی و اجرایی در بخش خیابانی تا تاریخ دهم تير ماه، معرفی طرح‌های برگزیده‌ي بخش خیابانی بيست و پنجم تير ماه، مهلت دریافت لوح فشرده‌ي اجرا تا تاریخ يكم شهريور ماه و مهلت ارائه‌ي‌ آثار برای بخش مسابقه‌ي نمایش‌نامه‌نویسی تا تاریخ پانزدهم مرداد ماه اعلام شده است.

گفتني است نوزدهمين جشنواره بين‌المللي تئاتر كودك و نوجوان همدان در مهر ماه سال جاري در شهر تاريخي همدان به دبيري شهرام كرمي برگزار مي‌شود. /ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.