سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

انتقال 40(چهل) هزار زندانی به اردوگاه هاي نگهداري معتادان

وزير دادگستري در سفر به شهرکردگفت: 40هزار زنداني محکوم به اعتياد به اردوگاه هاي نگهداري معتادان منتقل مي شوند.

 

مرتضي بختياري در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهركرد گفت: هزار و 100(صد) ميليارد ريال اعتبار براي اردوگاه هاي نگهداري معتادان در پنج استان بزرگ تهران / اصفهان / خراسان رضوي / کرمان و سيستان و بلوچستان اختصاص يافته و تا در دو ماه آينده 40 هزار زنداني را به اين اردوگاه ها منتقل کنيم.

مرتضي بختياري افزود: هم اکنون در 26(بيست و شش) استان کشور اردوگاه داريم و تلاش ها براي توسعه برخي اردوگاه هاي کمتر فعال و ايجاد اردوگاه هاي جديد ادامه دارد.

وي اصلاح، تربيت و حرفه آموزي را مهمترين ويژگي هاي اين اردوگاه ها بيان کرد و گفت: با فعاليت اين اردوگاه ها اميدواريم معتادان پس از خارج شدن از اردوگاه ها به اعتياد بر نگردند.

وزير دادگستري از اجراي برنامه تفکيک زندانيان خبرداد و افزود: قصد داريم هشت زندان بزرگ کشور را به خارج از شهرها منتقل کنيم که در اين زندان هاي جديد طبقه بندي استاندارد نگهداري زندانيان رعايت شده است.

مرتضي بختياري با بيان اينکه آزاد سازي زندانيان جرائم غيرعمد از برکات سفر هاي استاني هيئت دولت است، گفت: در سفر صدم رئيس جمهور به خراسان رضوي زمينه آزادي پنج هزار نفر فراهم شد که تاکنون دو هزار و 500 نفر آزاد شدند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.