سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مراسم سالگرد ارتحال امام در ایمنی کامل برگزار شد

آتش نشانان برنامه ویژه سازمان آتش نشانی تهران را برای تامین ایمنی هر چه بیشتر زائران حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) در مراسم سالگرد ارتحال آن حضرت با موفقیت اجرا کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مراسم بیست و سومین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حضور آتش نشانان و آمادگی آنان در ایمنی کامل و بدون هیچ حادثه ای انجام شد.
تدابیر ایمنی پیشگیرانه و استقرار گروه های آتش نشانی همراه با خودروها و موتور سیکلت های آتش نشانی در مجموعه حرم مطهر و اطراف آن موجب شد که این مراسم با ایمنی کامل و در کمال آرامش برای زائران حرم مطهر حضرت امام (ره) پایان یابد.
صدها آتش نشان و نجاتگر ایستگاههای مختلف با برخورداری از تجهیزات ایمنی و خودروهای سبک و سنگین آتش نشانی مسئولیت تامین ایمنی زائران حرم مطهر را برعهده داشتند.
همچنین برای سرعت بخشیدن به اجرای عملیات ایمنی ستاد فرماندهی سیار با حضور رضا یادگاری معاون منطقه 5 عملیات و به جهت هدایت و کنترل هر چه بهتر و نظارت بر همه امور برپا بود.
آتش نشانان تهران در روزهای 13 و 14 خرداد با استقرار در بیش از یکصد نقطه اطراف حرم مطهر و بزرگراههای خلیج فارس ،آزادگان بهشت زهرا(س) و جاده قدیم قم و همچنین در بلوار امام حدفاصل بلوار شهداء و بلوار حضرت زهرا(س) خدمات مورد نیاز مردم را ارائه دادند.
دکتر سید رضا خوشزار،مدیر عامل سازمان و فتح اله تیموری ،معاون عملیات سازمان در روز 14 خرداد جهت نظارت بر انجام امور از ایستگاه 50 و خودروهای مستقر در محدوده حرم مطهر بازدید به عمل آورده و از زحمات مدیران و پرسنل حاضر در محل مخصوصا منطقه 5 عملیات،تقدیر و تشکر كردند./ز
گزارشی از نفیسه سهرابیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.