سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترابيان خبر داد :

مصاف ملي پوشان فوتسال ايران بااوكراين،روسيه وتايلند

رئيس كميته فوتسال فدراسيون فوتبال از هماهنگي براي رويارويي ملي پوشان فوتسال كشورمان با سه تيم اوكراين، روسيه و تايلند خبر داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران تيم ملي فوتسال كشورمان در دوازدهمين دوره مسابقات فوتسال قهرماني آسيا با شكست مقابل تايلند از دستيابي به عنوان قهرماني بازماند و به عنوان سومي بسنده كرد. با اين وجود كميته فوتسال اقداماتي براي آماده سازي تيم جهت حضوري پرقدرت در مسابقات جام جهاني انجام داده است.

عباس ترابيان در اين خصوص گفت: از چندي پيش هماهنگي‌هاي لازم صورت گرفته كه تيم ملي يك بازي رفت و برگشت پيش از جام جهاني با روسيه داشته باشد.

وي از ديدار تيم ملي فوتسال كشورمان با اوكراين قبل از حضور در جام جهاني تايلند خبر داد و گفت: تيم ملي فوتسال تايلند پيش از برگزاري جام جهاني خواهان رويارويي با تيم ايران شده بود.

رئيس كميته فوتسال فدراسيون فوتبال در اين رابطه تصريح كرد: ما اگر پيش از اين تمايلي به برگزاري اين بازي نداشتيم اما درحال حاضر تاكيد داريم در دو بازي به مصاف تايلند برويم، چرا كه با پيروزي در مصاف با اين تيم ضمن جبران شكست در مسابقات قهرماني آسيا بازيكنان از نظر روحي و رواني ارتقا پيدا مي‌كنند./با

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.