سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

آغاز هفته فرهنگی اصفهان در دوبلین ایرلند

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان از آغاز هفته فرهنگی اصفهان در دوبلین با حضور وزیر فرهنگ ایرلند و مقامات ارشد این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان اصغر آذربایجانی با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی اصفهان ۱۶ تا ۱۹ خرداد (۵ تا ۸ ژوئن) در شهر دوبیلن ایرلند افزود: شهرداری اصفهان با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در ایرلند به منظور ارتقای جایگاه بین المللی کلان شهر اصفهان، هفته فرهنگی این شهر را از امروز برگزار می‌کند.

وي با بیان این که امروز نمایشگاه فرهنگی و کارگاه صنايع دستي اصفهان در شهر دوبلین برگزار می شود اذعان داشت: بازدید از بالیمون طرح احداث مسکن و بازسازی بافت های فرسوده و ملاقات با شهردار دوبلین از دیگر برنامه های این رویداد فرهنگی است.

آذربایجانی خاطر نشان کرد:در حاشيه اين برنامه ها مذاکرات اوليه میان هيات رسمي اعزامي از شهرداري اصفهان با شهردار دوبلين براي تفاهم نامه خواهر خواندگي صورت می پذيرد.

گفتنی است هفته فرهنگی اصفهان در دوبلین ایرلند، مشتمل بر معرفی جاذبه های این کلان شهر همچنین معرفی برنامه‌های فرهنگی از جمله، برگزاری نمایشگاه های فرهنگی، هنری و علمی به منظور ارائه دستاوردهای علمی شهر اصفهان، نمایشگاه عکس، صنایع دستی، هنرهای تجسمی، برگزاری تور مجازی اصفهان، اجرای موسیقی سنتی، اجرای ورزش پهلوانی و زورخانه ای، مذاکرات علمی با مسئولین و اساتید برخی دانشگاه ها و برگزاری نشست ها و مذاکرات رسمی با مسئولان محلی به منظور تبادل و تجارت در حوزه مدیریت شهری، می باشد./س

برچسب ها: اصفهان ، هفته ، فرهنگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.