سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

اجرای طرح فراسامانه هوشمند اندازه گیری ملی درزنجان

طرح فراسامانه هوشمند اندازه گیری ملی در استان زنجان اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زنجان،مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق استان زنجانبا اعلام این خبرگفت:طرح فهام 'فراسامانه هوشمنداندازه گیری ملی' به صورت پایلوت درپنج استان كشور اجرایی می شود.

كاظمی بااشاره به اینكه این طرح به دلیل شرایط اقلیمی و جغرافیایی ویژه در استان های خراسان رضوی، زنجان، بوشهر، اهواز ، تهران و كرج اجرا می شود،افزود:طرح فراسامانه هوشمند اندازه گیری ملی بامشاركت مشاوران وپیمانكاران بخش خصوصی انجام می گیرد.

وی خاطرنشان کرد:اعتباری بالغ 340 میلیارد ریال برای اجرای این طرح درزنجان اختصاص یافته است.

مدیر عامل شركت توزیع نیروی برق استان زنجان بابیان اینكه با اجرای این طرح كنتور 200 هزار مشترك استان زنجان تعویض می شود،یادآورشد:با اتمام این طرح كنتور خوانی به صورت هوشمند از طریق شبكه انجام و مراجعه حضوری ماموران شركت منسوخ می شود

كاظمی قطع ووصل برق و شناسایی چاههای برقدارغیرمجازرا از دیگر ویژگی های طرح فراسامانه هوشمند اندازه گیری ملی در زنجان دانست وافزود:اجرای این طرح ازامسال آغاز شده است وطی سال آینده به پایان می رسد.

وی،تصریح کرد: این طرح در راستای اجرای اصل 123قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ، قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی كه با عنوان طرح فهام ' فراسامانه هوشمند اندازه گیری ملی ' به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده بود،به تصویب و تایید شورای نگهبان رسیده است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.