سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

تلاش دولت در تقویت باورهای دینی جوانان چشمگیر و ستودنی است

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تلاش های صادقانه و بی وقفه دولت های نهم و دهم در تقویت و تعمیق باورهای دینی بین جوانان و نوجوانان چشمگیر و ستودنی است

'محمد صادق اكبری' در جریان سفر سه روزه به استان مركزی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: جوانان همواره در برنامه ریزی های دولت   احمدی نژاد از جایگاه بالا و والایی برخوردار بوده اند.

وی خاطر نشان كرد: نسل جوان نیز شایستگی خود را در دفاع از اسلام، قرآن، ولایت فقیه و خدمات رسانی به مردم ثابت كرده است .

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: یكی از بركات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) حضور پر شور و گسترده مردم به ویژه جوانان در همه عرصه های نظام و حفظ آرمان های امام راحل می باشد.

اكبری بیان كرد: مشاركت مردم در بخش سازمان های مردم نهاد برای تداوم و حفظ ارزش های دینی و اسلامی از بركات دیگر نظام و انقلاب اسلامی است.

وی اضافه كرد: در حال حاضر چهار هزار و 300 سازمان مردم نهاد در كشور برای تداوم ارزش ها و باورهای دینی با حضور و محوریت جوانان در حال فعالیت و كوشش هستند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان توضیح داد: شبكه های اجتماعی با هدف حفظ و تقویت ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان ها تشكیل شده كه نخستین شبكه اجتماعی با نام 'اندیشه ناب' با رویكرد اندیشه های شهید مطهری در استان فارس راه اندازی شده است.

اكبری خاطر نشان كرد: شبكه مبشر صبح با رویكرد آشنایی جوانان با اندیشه ها و آرمان های بنیانگذار كبیر جمهوری اسلامی به عنوان دومین شبكه اجتماعی در استان مركزی فعال شده است.

وی یاد آور شد: در استان مازندران شبكه ای با نام حجاب وعفاف در راستای تحقق اهداف دولت خدمتگزار در این عرصه راه اندازی و فعال خواهد شد.

حضور در بیت تاریخی امام راحل در خمین، بازدید از اماكن ورزشی استان مركزی، بازدید و سخنرانی در نخستین همایش ملی جوانان نخبه با عنوان مبشر صبح در اراك و خنداب و مراسم ارتحال امام راحل در زادگاه آن حضرت از دیگر برنامه های سفر سه روزه معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به این استان است./س

برچسب ها: ورزش ، استان مرکزی ، دین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.