سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ميراث فرهنگي همچنان تكذيب مي كند؛

كارمندان در تهران، ساختمان معاونت در شيراز!

سخنگوي ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري در حالي خبر انتقال معاونت ميراث فرهنگي از استان فارس به تهران را تكذيب مي كند كه بسياري از كارمندان اين معاونت هم اكنون در تهران به سر مي برند.


مسعود شريفي سخنگوي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري به خبرنگار حوزه ميراث فرهنگي باشگاه خبرنگاران گفت: بنا به دستور رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري به منظور سامان بخشي از وضعيت پرسنلي كه به استان فارس منتقل شدند كارگروهي براي بررسي مشكلات آنها تشكيل شد.
وي افزود: هيئتي از سازمان ميراث فرهنگي نيز به استان فارس اعزام شد تا مشكلات آنها را بررسي كنند و قرار نيست معاونت ميراث فرهنگي و پژوهشگاه به تهران منتقل شوند و اين فقط يك شايعه است.
شريفي تصريح كرد: طرح انتقال معاونت ميراث فرهنگي به استان فارس براساس مصوبه دولت بوده و بسيار ارزشمند است و سازمان ميراث فرهنگي بر مبناي اين مصوبه ي دولت اقدام به انجام اين كار كرد.
سخنگوي سازمان ميراث فرهنگي بيان كرد: براساس نظر سنجي كه سازمان ميراث فرهنگي انجام داده بسياري از كارمندان علاقه مند به ماندن در استان فارس هستند و تنها عده محدودي به دليل مشكلات عديده اي كه دارند نمي توانند در شيراز بمانند،به همين دليل پس از بررسي از سوي سازمان ميراث فرهنگي به محل زندگي اوليه خود بر مي گردند.
وي با بيان اينكه يك مهلت 10 روزه براي بررسي مشكلات كارمندان ميراث فرهنگي در شيراز در نظر گرفته شده است تاكيد كرد: اين وظيفه سازمان ميراث فرهنگي بوده كه مشكلات پرسنل خود را حل كند تا آنها بتوانند بدون دغدغه به فعاليت و كار خود بپردازند.
سرپرست روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري ادامه داد: اين انتقال بر اساس مصوبه دولت صورت گرفته و حركت خوبي براي خلوت شدن پايتخت بود، البته بايد مشكلات كارمنداني كه نمي توانند آنجا بمانند نيز بررسي شود.
شريفي تصريح كرد: كارمنداني كه مشكل آنها بررسي شد و به تهران بازگشتند در سمت خودشان و يا بر حسب نيازهاي سازمان در بخش هاي ديگر فعاليت مي  كنند.
وي ادامه داد: هم اكنون در معاونت ميراث فرهنگي در شيراز 30 نفر نيروي بومي وجود دارد كه همانجا خواهند ماند و فعاليت مي كنند و همچنين ساير پرسنلي كه از تهران به فارس منتقل شده اند،به فعاليت خود ادامه مي دهند و تنها برخي از آنها به تهران بر مي گردند.
شريفي خاطر نشان كرد: در صورت برگشت پرسنل ميراث فرهنگي با كمبود نيرو در شيراز روبرو نخواهيم بود./م


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.