سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراهيمي:

بازديد آژانس از تاسيسات پارچين به مصالح نظام بستگي دارد

نماينده مردم بيرجند و درميان در مجلس نهم با اشاره به خواست آژانس بين المللي انرژي اتمي براي بازديد از تاسيسات اتمي پارچين اين امر را وابسته به مصالح كلي نظام دانست.

حسين ابراهيمي نماينده مردم بيرجند و درميان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در تشريح روند مذاکرات استانبول، بغداد و نشست آينده جمهوري اسلامي ايران و مسئولان آژانس بين المللي انرژي اتمي در مسکو گفت:‌ جمهوري اسلامي ايران پيشنهاداتي را بر پايه 5 محور کلي در بغداد به تيم مذاکره کننده ارائه کرد اما گروه 1+5 نتوانست در بغداد  پاسخ قانع کننده‌اي به جمهوري اسلامي داشته باشد لذا تعيين تکليف مسايل هسته‌اي مطروحه ميان دوطرف به نشست مسکو موکول شد.

وي در ادامه روند مذاکرات هسته اي ايران با 6 كشور غربي را مثبت ارزيابي کرد و ابراز داشت: قدرتهاي غربي به سرکردگي آمريکا خواهان منحرف كردن ايران از مسير تکامل هستند ولي جمهوري اسلامي از مواضع خود  عدول نخواهد کرد و اين ثابت‌قدمي را بارها و از طرق گوناگون به اثبات رسانده است.

نايب رييس كميسيون امنيت ملي مجلس هشتم همچنين با اشاره به خواست آژانس مبني بر بازديد از تاسيسات هسته اي پارچين خاطرنشان کرد:‌اجازه بازديد توسط بازرسان آژانس از نيروگاه پارچين بستگي به مصلحت نظام دارد و نمي‌توان در اين خصوص نظر قطعي داد.

/س2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.