سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مارادونا شايعات پيرامون خريد دروگبا را رد كرد

سرمربي تيم فوتبال الوصل اعلام كرد كه اين تيم توانايي رقابت با رقم پيشنهادي شانگهاي شنهوا براي خريد دروگبا را ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاري تري بال فوتبال ، دروگبا كه در اين فصل توانسته به همراه چلسي قهرمان ليگ قهرمانان اروپا باشد در حال بررسي قراردادي با رقمي بالا براي پيوستن به تيم شانگهاي شنهوا است . در همين ميان شايعاتي در ارتباط با تمايل  باشگاه الوصل به سرمربيگري مارادونا براي وسوسه كردن اين بازيكن 34 ساله براي آمدن به خاورميانه به جاي چين بالا گرفته است.

با اين حال مارادونا براي رد كردن اين شايعات به سرعت وارد ميدان شد و اعلام كرد كه اين تيم بودجه هاي مالي براي رقابت با تيم چيني را ندارند و نمي توانند رقمي بالاتر از آنچه آنها پيشنهاد داده اند به دروگبا پيشنهاد دهند.

اسطوره ي فوتبال در اين زمينه گفت كه تيمش نمي تواند مبلغي بيشتر از مبلغ پيشنهادي توسط تيم چيني ارائه كند

مارادونا در ادامه گفت: اگرما بودجه بزرگي داشتيم امكان آن وجود داشت كه براي جذب دروگبا دست به كار شويم اما از قرار معلوم بودجه هاي ما با آنها قابل مقايسه نيست نه در ذهن و نه حتي روي كاغذ، دروگبا بازيكن بزرگي است و رقمي كه تيم چيني به او پيشنهاد داده است به واقع در خور شايستگي هاي اوست من نيز دوست داشتم در تيم ثروتمندتري بودم  تا بتوانم اورا به كار گيرم از استعدادهايش بهره بگيرم اما فعلا چنين راهي پيش پايم نيست.

ستاره ي بلامنازع فوتبال آرژانتين در ادامه گفت: من در مورد دروگبا مطالعه زيادي كردم او آينده اي درخشاني در تيم چيني خواهد داشت من به اين موضوع واقفم آن ها ميليون دلار به وي پيشنهاد داده اند و كمتر تيمي پيدا مي شود كه اين رقم را براي او پيشنهاد دهد و بهتر است كه دروگبا آن را قبول كند و ادامه ي فوتبال حرفه ايش را در اين كشور دنبال كند.

آوردن دروگبا به الوصل براي من يك رويا است اما بايد واقع بين بود كه اين اتفاق نمي افتد اما اگر به حقيقت مي پيوست بهترين اتفاق ممكن بود./مح

برچسب ها: مارادونا ، فوتبال ، شنهوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.