سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح بانک اطلاعاتی متخصصان و نخبگان محیط زیست کشور

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از افتتاح سامانه بانک اطلاعاتی متخصصان و نخبگان محیط زیست کشور همزمان با اولین روز از هفته محیط زیست خبرداد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، محمدجواد محمدی زاده در همایشی که به مناسبت اولین روز هفته محیط زیست پیش از ظهر سه شنبه در سازمان محیط زیست برگزار شد گفت: در این بانک 560 نفر از نخبگان و متخصصان محیط زیست کشور در عرصه های مختلف آلودگی خودرو، تنوع زیستی و بخشهای مختلف محیط زیست ثبت شده و به زودی رتبه بندی می شوند.
 به گفته وی، از این پس بحث صنعت بایستی در تمام پروژه های صنعتی و همچنین دیگر دستگاهها در تمام پروژه های اجرایی خود از متخصصان و نخبگان رتبه بندی شده در این سامانه استفاده کنند.
محمدی زاده اظهار داشت: در صورتی که در پروژه های صنعتی و عمرانی از ظرفیت این بانک اطلاعاتی استفاده نشود صلاحیت افراد توسط سازمان محیط زیست تایید نمی شود ، زیرا افرادی که در این سامانه معرفی و رتبه بندی شده اند از نظر سازمان محیط زیست و نظارت راهبردی تایید شده هستند.
 وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در زمینه مسائل زیست محیطی کشور مشکلی از نظر قانونی وجود ندارد خاطر نشان کرد: ضعف اصلی ما در مسائل محیط زیست استفاده نکردن از ظرفیتهای فرهنگی، تاریخی و دینی محیط زیست در کشور است و بجای آن تنها به تقلید از دیگر کشورها پرداخته ایم. /ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.