سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال حضور طهماسبی در پرسپولیس قوی تر شد

بهمن طهماسبی مهاجم سابق تیم آلومینوم هرمزگان تمایل به عقد قرار داد با این تیم برای فصل جدید ندارد از این رو با توجه به پیشنهادات مسئولان پرسپولیس احتمال حضور طهماسبی در این تیم قوت گرفته است.

بهمن طهماسبی  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسئولان باشگاه آلومینوم هرمزگان در پرداخت بدهی بازیکنان کوتاهی می کنند آنها پس از وقفه طولانی و وعده و وعیدهای بی نتیجه ای که به بازیکنان از زمان پایان رقابت های لیگ دادند در نهایت پنج شنبه 11 خرداد ماه 8 درصد از قرار داد بازیکنان را پرداخت کردند.

وی ادامه داد: پرداخت 8 درصدی مسئولان باشگاه آلومینوم هرمزگان در حالی انجام شده که بیش از این مسئولان قول پرداخت کامل مطالبات بازیکنان را داده بودند تا علاوه بر تسویه حساب فصل گذشته در خصوص بستن قرار داد جدید با بازیکنان مذاکره انجام دهند.

طهماسبی تصریح کرد: پس از پرداخت 8 درصد مبلغ قرار دادمان با جباری زاده مدیر عامل و میثاقیان سرمربی تیم جلسه ای برگزار و در خصوص شرایط فعلی و آینده تیم صحبت کردیم اما در نهایت با وجود مشکلات عدیده مالی شرایط برای تمدید قرار داد با این تیم فراهم نشد لذا احتمال اینکه فصل بد را در این تیم بازی کنم بسیار کم رنگ است و حتی می توان به جرات بیان کنم که با تیم های دیگر مذاکره می کنم.

طهماسبی تصریح کرد: در خصوص مذاکره با گزینه های پیشنهادی تیم ها با مسئولان باشگاه آلومینیوم صحبت انجام دادم و به جباری زاده مدیر عامل باشگاه اعلام کردم که در صورت رضایت با مسئولان گزینه های پیشنهادی با آنها وارد مذاکره و قرار می بندم.

وی افزود: با توجه به اینکه بازیکنان لیگ یک برای پیوستن به تیم های حاضر در رقابتهای برتر سهمیه محسوب نمی شوند لذا احتمال حضورم در تیم پرسپولیس به نسبت گذشته بیشتر شده است چرا که بیش از این به دلیل جذب چند بازیکن لیگ برتری تیم پرسپولیس در خرید من با مشکل روبه رو بوده است اما با شرایط کنونی احتمال حضورم در باشگاه پرسپولیس افزایش یافته است./ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.