سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نايب رييس مجلس در پاسخ به تذكري عنوان كرد؛

سكونت نمايندگان در جنوب تهران مطابق نظر رهبر معظم انقلاب

نايب رييس اول مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به تذكر نماينده لاهيجان گفت: نمایندگان طبق نظر رهبر معظم انقلاب ساکن جنوب‌ شهر تهران می‌شوند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران ايرج نديمي نماينده لاهيجان در مجلس نهم در تذكري در صحن علني امروز(سه شنبه) مجلس گفت: طرحی در چند مجلس گذشته هم وجود داشته و در بودجه امسال هم آمده تا برای دفاتر نمایندگان، مرکز پژوهش‌ها، کتابخانه و سایر موارد مبلغی در نظر گرفته شود و عددی تحت عنوان فعالیت عمرانی مجلس در بودجه اختصاص داده شد.

وي در ادامه افزود: مبلغی که در نظر گرفته شد، هیچ ربطی به نمایندگان ندارد ولی متأسفانه ما در سیبل نشانه‌روی بعضی مطبوعات قرار گرفته‌ایم.

این نماینده مجلس اظهار داشت: باید برای دفاع از شأن مجلس زودتر کاری کرد، چراکه صلاح نیست که نمایندگان مورد هجمه قرار گیرند لذا توقع می‌رود که هیئت‌رئیسه محکم وارد شود و از نمایندگان دفاع کند.

ابوترابی‌فرد نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماينده لاهيجان گفت: بر اساس نظر رهبری قرار شد که نمایندگان نزدیک محل کار مستقر باشند تا هم منزل همکاران در محلی که جنوب شهر محسوب می‌شود، استقرار یابد و هم به مجلس نزدیک باشد.

وی در ادامه افزود: یک دفتر در محل حوزه انتخابیه برای بررسی مسائل در نظر گرفته شده، همچنین بر اساس نظر رهبری قرار شد که نمایندگان در نقطه مرکزی شهر و نزدیک محل کار مستقر باشند تا هم منزل همکاران در محلی که جنوب شهر محسوب می‌شود، استقرار یابد و هم به مجلس نزدیک باشد.

ابوترابی‌فرد همچنين خاطرنشان كرد: همه این مسائل از موارد ابتدایی کار مجلس است و امیدوارم که اصحاب رسانه با رعایت انصاف به گونه‌ای به این مسائل بپردازند که شأن مجلس حفظ شود.

/س2

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.