سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دروغ سخنرانی در دادگاه لاهه ، رسوایی جدید ربع پهلوی + سند

در سایت رسمی رضا ربع پهلوی فرزند دیکتاتور سابق ایران، یک ویدئو منتشر شده که ادعا شده او در حال انجام یک سخنرانی به اصطلاح حقوق بشری ضد مردم و کشور ایران است!

به گزارش گروه وب گردی باشگاه خبرنگاران، اما نکته جالب این است که در صفحه فیس بوک، وب سایت رسمی و رسانه های متعلق به رضا ربع پهلوی به دروغ ادعا شده است که این سخنرانی در دادگاه لاهه انجام شده است! در حالیکه این سالن نه در دادگاه لاهه بلکه در کافه ای با نام پلتیک در شهر لاهه انجام شده است !


چندي پيش نيز رضا پرچی زاده از فعالین اپوزیسیون در مقاله ای ربع پهلوی را به دروغگویی درباره جلسه اش در مجلس آلمان متهم کرده است. او نوشته که گویا قرار بوده یک واسطه این جلسه را برقرار کند، اما موفق نشده است! ولی تیم ربع پهلوی که آبروی خود را در خطر می بیند با سند سازی دروغ سعی در اغفال مخاطبین کرده است.

این کلاشی آشکار و کلاهبرداری رسانه ای تیم رضا ربع پهلوی خشم دیگر اپوزیسيون را چنان در آورده است که به فحاشی های علنی علیه وی و تیمش منجر شده است.


عكس زير(سمت راست) مربوط به حضور محمد مصدق در دادگاه بین المللی لاهه در حال دفاع از حقوق ملت ایران، و عكس سمت چپ عكس فرزند دیکتاتور سابق ایران در سالنی اجاره ای درشهر لاهه که به دروغ ، این سالن دادگاه بین المللی لاهه اعلام شد.


برچسب ها: پهلوی ، لاهه ، دادگاه ، سخنرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.