سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازديد مديرعامل شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي از ورزشگاه نقش جهان

مديرعامل شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي، با حضور در استان اصفهان، از پروژه در حال تكميل ورزشگاه نقش جهان بازديد كرد.

به گزارش گروه ورزرش باشگاه خبرنگاران،علي تركاشوند صبح امروز ضمن برگزاري جلسه با مسئولان مربوطه استاني از ورزشگاه بزرگ نقش جهان اصفهان كه از پروژه‌هاي طرح مهر ماندگار مي باشد، بازديد كرد.

در اين جلسه كه با حضور صمصام شريعت معاون عمراني استاندار، حجازي رئيس دفترفني استاندار، خدابخش مديركل ورزش و جوانان استان و مهندس عبدي معاون فني مهندسي شركت توسعه برگزار شد، در خصوص رفع مشكلات ناشي از معارضين و همچنين برق رساني و آبرساني به مجموعه نقش جهان بحث و تبادل نظر شد كه در نتيجه مقرر گرديد استانداري اصفهان پيگيري رفع مشكلات ناشي از برق و آب را برعهده بگيرد.

در ادامه معاون عمراني استاندار ضمن تقدير و تشكر از مهندس تركاشوند و مهندس عبدي به خاطر حضور هر 15 روزه در محل پروژه و بازديد از روند فعاليت پيمانكار گفت: با معرفي پيمانكار جديد، عمليات اجرايي پروژه نقش جهان سرعت بيشتري به خود گرفته است. روزانه بطور ميانگين 150 كارگر در اين پروژه فعال هستند كه اميدواريم به لطف خدا اين ورزشگاه را در دهه مبارك فجر امسال افتتاح و به مرحله بهره برداري برسانيم.

صمصام شريعت اضافه كرد: نصب گراديان‌هاي ضلع شرقي ورزشگاه، زيرسازي چمن، تكميل سرويس هاي بهداشتي و محوطه سازي جزو اقداماتي است كه پيمانكار پروژه همزمان در حال تكميل و اجراي آنهاست.

سپس مديرعامل شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزشي ضمن قدرداني از همكاري و مساعدت مسئولان استان اصفهان گفت: مشاور جديد پروژه نقش جهان و پيمانكار جديد ديواركشي اطراف مجموعه به طول 15 كيلومتر انتخاب شده و كار خود را آغاز كرده اند.

مهندس تركاشوند با اعلام رضايت از روند تكميل پروژه توسط پيمانكار ادامه داد: قسط اول و دوم شركت مجري پروژه نقش جهان پرداخت شده و با توجه به رضايت از عملكرد ايشان، قسط بعدي را با اعلام صورت وضعيت، بزودي پرداخت خواهيم كرد.

وي در خاتمه افزود: هر 15 روز يكبار در پروژه حاضر خواهيم شد و از روند تكميل آن بازديد مي‌نماييم. تمام همت‌مان را بكار بسته ايم تا ورزشگاه نقش جهان سر موعد مقرر افتتاح گردد. جلسه بعدي نيز در خصوص رفع مشكلات موجود، هفته آينده در محل پروژه برگزار مي‌شود.

پس از اين جلسه، مسئولين مربوطه با حضور در محل پروژه از نزديك در جريان پيشرفت ورزشگاه در حال احداث نقش جهان قرار گرفتند./با

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
جاوید
۱۴:۰۹ ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
سلام
امیدوارم با این روند نقش جهان که سالهاست دغدغه اصلی ورزش دوستان اصفهانیست،مخصوصا هواداران پرتعداد سپاهان است، در دهه فجر به هبره برداری برسد و مزدگانی بزرگی را به مردم اصفهان تقدیم کنید.
با کمال تشکر از کسانیکه دلسوزانه زحمت میکشند
جاوید
۱۴:۰۸ ۱۶ خرداد ۱۳۹۱
سلام
امیدوارم با این روند نقش جهان که سالهاست دغدغه اصلی ورزش دوستان اصفهانیست،مخصوصا هواداران پرتعداد سپاهان است، در دهه فجر به هبره برداری برسد و مزدگانی بزرگی را به مردم اصفهان تقدیم کنید.
با کمال تشکر از کسانیکه دلسوزانه زحمت میکشند