سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماينده صومعه‌سرا در نطق ميان دستور:

مجلس نهم مانند برادري بزرگتر از دولت حمايت کند

حميدرضا خصوصي طي نطق ميان دستور خود در جلسه علني امروز مجلس شوراي اسلامي گفت: مجلس نهم صف اول مبارزه در مقابل دشمنان قسم خورده و مدافع حقوق جامعه است و بايد مانند برادري بزرگتر در حمايت از دولت عمل كند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، حميدرضا خصوصي طي نطق ميان دستور خود در جلسه علني امروز مجلس شوراي اسلامي گفت: مجلس نهم صف اول مبارزه در مقابل دشمنان قسم خورده و مدافع حقوق جامعه است و بايد مانند برادري بزرگتر در حمايت از دولت عمل كند.

وي در بخش ديگري از نطق خود با اشاره به مشكلات كشور گفت: بيكاري، بي ثباتي، عدم نظارت دقيق بر قيمت‌ها و واردات و گراني مهم‌ترين مشكل مردم است كه با توجه به نامگذاري امسال به نام توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني مي‌توان در جهت برطرف كردن آن گام برداشت.

خصوصي تاكيد كرد: شرط اساسي مقابله با تحريم‌ها، توجه همه‌جانبه به موضوع توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني است و همان‌طور كه رهبري معظم فرمودند توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني ادامه جهاد اقتصادي است كه ملت نشان داده‌ است در جهاد اقتصادي تهديد تحريم‌ها را به فرصت تبديل كرده است.

نماينده مردم صومعه‌سرا با اشاره به مسائل استان گيلان و شهرستان صومعه‌سرا، گفت: استان گيلان كه خود به تنهايي براي اداره يك كشور كافي است امروز با مشكلات زيادي مواجه است و از دولت مي‌خواهم كه از كارخانجات توليد كمباين، تراكتور و تريلر حمايت كند، البته كه همين معدود صنايعي كه در گيلان مشغول به كار بودند رو به افول و تعطيلي است.

وي افزود: مافياي برنج با واردات محصولات نامرغوب كشاورزان را مستاصل كردند و نبود آب مناسب، كود و نهاده‌هاي كشاورزي و همچنين مشكلات مرتبط با سوخت باعث شده است كه كشاورزان از وضع مطلوبي برخوردار نباشند و كارخانه ابريشم‌كشي استان گيلان نيز رو به نابودي است.

خصوصي تصريح كرد: به وزارت راه و شهرسازي تذكر مي‌دهم كه هر چه سريعتر به معضل راه‌هاي روستايي صومعه‌سرا پايان دهد و مشكل مردم منطقه را حل كند، همچنين به وزير نفت نيز تذكر مي‌دهم كه متاسفانه بيش از پنجاه روستا در شهرستان صومعه‌سرا با وجود عبور لوله‌هاي گاز از آن، فاقد گاز شهري هستند و لازم است هر چه سريعتر به اين مشكلات رسيدگي شود./گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.