سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/ به منظور حمایت از سرمایه گذاران؛

میز خدمت رسانی باید همواره مفتوح باشد

فرماندار فیروزكوه گفت: در راستای كمك به سرمایه گذاران، حمایت از كار و سرمایه ایرانی و فراهم كردن انگیزه و اشتیاق لازم در فعالان اقتصادی، میز خدمت بایستی همواره مفتوح باشد.

'سعید افشار نادری' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: با توجه به وضعیت اقلیمی خاص شهرستان و بروز سرمای زودرس زمستانه، اجرای پروژه های عمرانی در اولویت كاری شهرستان است.

وی با اشاره به فرصت كمتر از دو ماه باقی مانده سال مالی 90 خواستار تلاش مضاعف برای اتمام پروژه ها شد و گفت: از آنجایی كه دریافت اعتبارات با سختی های خاص خود همراه است، نبایستی شاهد عدم جذب اعتبارات مربوطه از سوی دستگاه های متولی باشیم كه در این صورت قطعا به عنوان یك مؤلفه منفی در ارزیابی ها لحاظ خواهد شد.

فرماندار فیروزكوه خاطرنشان كرد: بحمدالله بر اساس گزارش های واصله، پیگیری امور عمرانی از روند نسبتا خوبی برخوردار است و دستگاه ها موظفند با برگزاری جلسات، بازدیدها، اعزام كارشناسان و . . . مشكلات موجود را به فرمانداری شهرستان ارجاع دهند.

وی با اشاره به نامگذاری سال 91 به سال 'تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی' از سوی مقام معظم رهبری، تصریح كرد: این عنوان نه یك نامگذاری صرف، بلكه یك راهبرد است كه ظرف چند ماه اخیر شاهد بركات و ثمرات آن بوده و می باشیم.

افشار نادری بطور نمونه به دعوت از كارگروه ستاد تسهیل استان به منظور كاهش مشكلات بخش صنعت و یا جانمایی 18 هزار هكتار از سوی منابع طبیعی به منظور اجرای طرح بزرگ توسعه كشاورزی در منطقه در سال جاری اشاره و تاكید كرد: در راستای كمك به سرمایه گذاران، حمایت از كار و سرمایه ایرانی و فراهم كردن انگیزه و اشتیاق لازم در فعالان اقتصادی، میز خدمت بایستی همواره مفتوح باشد.

وی ادامه داد: بر خلاف برخی تلقی ها، مسؤولیت كمیته برنامه ریزی شهرستان صرفا توزیع اعتبارات نیست، بلكه در این كمیته بایستی برای توسعه و بالندگی جای جای شهرستان متناسب با شرایط منطقه ای و در چارچوب سند توسعه استان و سایر اسناد فرادستی برنامه ریزی داشته باشیم.

فرماندار فیروزكوه گفت: این مهم به معنای ترسیم چشم انداز و برنامه ریزی منطقه ای است كه در غیر این صورت گرفتار روزمرگی خواهیم شد و لذا تدبیر ضعف ها، تقویت نقاط قوت و برنامه محوری در این زمینه بسیار ضروری است.

وی افزود: اعتبارات تملك دارایی استانی در این بخش دارای محدودیت هایی است كه به دلیل موقعیت خاص منطقه، با همه برنامه های شهرستان همخوانی ندارد.

افشار نادری تصریح كرد: بایستی همه دستگاه ها و مدیران با هم اندیشی و تعامل و در نظر گرفتن شرایط خاص حاكم بر منطقه، اولویت ها را مشخص نموده و در اختیار كارشناسان و مسؤولان استانی قرار دهند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.