سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابتهاي والیبال انتخابی المپیک - ژاپن

تحلیل عملکرد ملی‌پوشان ایران برابر استرالیا

آمار تحلیلی از عملکرد ملی‌پوشان والیبال ایران برابر استرالیا منتشر شد.

   به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، تیم ملی والیبال صبح امروز در سومین مسابقه خود برابر استرالیا قرار گرفت و با حساب 3 بر یک نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.  
 آمار عملکرد ملی‌پوشان ایران در بخش‌های حمله، دفاع و سرویس به این شرح است:   در بخش حمله حمزه زرینی از مجموع 34 حمله، توانست 12 امتیاز برای ایران به ارمغان بیاورد. پس از زرینی، محمد موسوی از 11 حمله خود موفق شد 9 امتیاز کسب کند. امیر غفور، دیگر بازیکن جوان تیم ایران در این بازی 28 حمله انجام داد و تنها موفق به کسب 9 امتیاز برای ایران در بخش هجومی شد.    در دفاع موسوی در تیم ایران بهترین عملکرد را داشت و از مجموع 16 دفاع خود توانست 6 امتیاز کسب کند و پس از وی علیرضا نادی 4 دفاع انجام داد که وی هم موفق به کسب 2 امتیاز شد. فیاضی هم که فرصت چندانی برای بازی در این میدان نداشت 4 دفاع انجام داد و توانست 2 امتیاز برای ایران به ارمغان بیاورد.   در بخش سرویس هم امیر غفور 12 بار پشت خط سرویس قرار گرفت و تنها توانست یک امتیاز مستقیم سرویس کسب کند.
رقابتهاي والیبال انتخابی المپیک - ژاپن ادگارد امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و استرالیا شد   بازیکن شماره 19 تیم ملی والیبال استرالیا عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و استرالیا را به خود اختصاص داد.  /ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.