سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/ رئیس هیئت شنای کارگران کشور:

اولین دوره داوری و مربی ‏گری شنای کارگران برپا شد

رئیس هیئت شنای کارگران کشورگفت: اولین دوره‏ داوری و مربی ‏گری شنای کارگران کشور برپا می شود.

حسین سمیع‏ زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: برای آماده ‏سازی شرکت‏ کنندگان در مسابقات شنای کارگران قهرمان کشوری این دوره‏ ها برگزار شد.

وی ادامه داد: دوره مربی ‏گری و داوری مسابقات کشوری شنای کارگران با حضور مربیان 26 استان و داوران فدراسیون شنای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

سمیع‏ زاده اضافه کرد: این دوره در دو روز متوالی برپا شد که در روز نخست، مربیان تیم‏ های شرکت ‏کننده و در روز دوم، داوران مسابقات قهرمانی شنای کارگری کشور با دستورالعمل‏ های ابلاغی و قوانین جدید مسابقات آشنا شدند.

به گفته رئیس هیئت شنای کارگران کشور، کلاس‏ های آموزشی برای مربیان و داوران شرکت ‏کننده در مسابقات شنای قهرمان کشوری کارگران برای بار نخست صورت می ‏گیرد تا با مطرح شدن مطالب جدید پیرامون مسابقات، مشکل خاصی در روز مقرر به وجود نیاید.

سمیع‏ زاده درباره تعداد مربیان همراه هر تیم گفت: به همراه هر تیم در مسابقات، تنها یک مربی یا سرپرست حضور می‏ یابد که وظیفه راهنمایی و هدایت شرکت ‏کنندگان را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: همه داوران این دوره از مسابقات شنای قهرمانی کارگران کشور از فدراسیون اعزام شده ‏اند.

رئیس هیئت شنای کارگران کشور اضافه کرد: این گروه از یک سرداور و منشی به همراه داوران خط نگهدار تشکیل می‏ شوند که در رفت و برگشت مسیر علاوه بر ثبت‏ زمان آغاز و خاتمه شنا، خطا های احتمالی شرکت‏ کنندگان را نیز ثبت می‏ کنند./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.