سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

این سازمان امداد و نجات هلال احمر اعلام کرد:

افتتاح 30 پایگاه کوهستانی در سال 91

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از افتتاح 30 پایگاه کوهستانی در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمود مظفر در تشریح عملکرد امدادگران این سازمان در پایگاه های کوهستانی گفت: از ابتدای سال جاری تا نهم خردادماه 238 مورد حادثه در کوهستانهای کشور رخ داد و این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل تنها 87 مورد حادثه در کوهستان رخ داده بود.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه در این حوادث 465 نفر حادثه دیده اند گفت: در مدت مشابه سال قبل (اول فروردین تا 31 خرداد ماه) 259 نفر حادثه دیدند.
وی با بیان اینکه از حادثه دیدگان 235 نفر مصدوم شدند افزود:از میان حادثه دیدگان امسال 73 نفر بصورت سرپایی و در محل درمان شدند و 117 تن از این حادثه دیدگان نیز برای انجام اقدامات درمانی بیشتر به مراکز درمانی منتقل شدند.
مظفر با بیان اینکه 312 تیم عملیاتی ،پوشش امدادی،حوادث کوهستان را برعهده داشتند گفت:1324 امدادگر نیز وظیفه امدادرسانی به حادثه دیدگان را برعهده داشتند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر 50 پایگاه کوهستانی وظیفه پوشش امدادی حوادث احتمالی کوهستان را برعهده دارند گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته تعداد 30 پایگاه دیگر نیز تا پایان سال جاری در سطح کشور افتتاح می شود./ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.