سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بحث فن آوری هنوز فاصله وجود دارد

معاون پژوهشی وزیر علوم و تحقیقات و فن آوری گفت: با توجه به اینکه مقام اول علمی را کشور ایران کسب کرده اما هنوز در بحث فن آوری تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله وجود دارد .

به گزارش خبرنگار صنفي، آموزشي باشگاه خبرنگاران؛ محمد مهدی نژاد نوری، معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری صبح امروز در نشست همکاری و امضای 6 طرح کلان که بین سازمان محیط زیست و وزارت علوم و تحقیقات فن آوری بوده طی سخنانی گفت: ارتباط فراگیر، کسب مقام اول علم قبل از سال 1404 از جمله راهبردهای اساسی در حوزه علم و فن آوری بوده که تاکنون این طرح های ملی پیش گرفته شده اند البته با تاکید رئیس جمهوری 38 پروژه که سه پروژه به صورت مستقیم و سه پروژه به صورت غیر مستقیم با موضوع محیط زیست در ارتباط است.

وی افزود: نکته مهم این است که ما در بحث تحقیقات باید صبور باشیم باید نسبی گرایی را هم ایجاد کنیم آن وقت است که می توانیم کیفیتی بهتر از کیفیت کالای خارجی در کشور تولید کنیم .
مهدی نژاد خاطر نشان کرد: موفقیت هایی که تاکنون در عرصه علم و فن آوری تولید شده را به تمامی افراد تبریک می گویم، بدیهی است که چالش هایی وجود دارد و باید در حل این چالش های مدیریتی همدلی ایجاد شود. /ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.