سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

خراسان رضوی رتبه نخست مدرسه سازی کشور را داراست

مدیرکل نوسازی و توسعه مدارس خراسان رضوی گفت: طبق نمودار وزارت آموزش و پرورش خراسان رضوی، از سال 85 تاکنون رتبه نخست مدرسه سازی در کشور را از آن خود کرده است.


سیدهدایت ا... هاشمی نسب در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، با بیان این مطلب افزود: از سال 77 تاکنون که مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی به شکل جدی دنبال می شود سه هزار و 121 مدرسه با اعتباری بالغ بر 550 میلیارد تومان در خراسان رضوی با کمک خیرین و دولت ساخته شده است.

وی با بیان این که دو هزار و 420 نفر خیرین از اقشار مختلف در امر ساخت و ساز و نوسازی مدارس استان همکاری دارند خاطرنشان کرد: از مجموع کل اعتبارات هزینه شده در ساخت و ساز مدارس 354 میلیارد تومان توسط خیرین در قالب وجوه نقدی، زمین و یا مصالح اهداء شده است.

مدیر نوسازی و توسعه مدارس استان با بیان این که امسال نسبت به 10 سال پیش 13 برابر رشد در ساخت و ساز و نوسازی در مدارس استان داشته تصریح کرد: در سفر اخیر ریاست جمهوری مقرر گردید 20 استخر و 40 سالن ورزشی و یک مجتمع کامل ورزشی در این استان با اعتبار 30 میلیارد تومان احداث شود که هم اکنون ساخت 20 استخر و اسکلت چند سالن ورزشی با همت خیرین در حال ساخت می باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.