سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دنيامالي:

بركنارم كرده اند، استعفا نمي دهم!

رييس سابق فدراسيون قايقراني گفت: برخي ها با گرفتن اشكالات انشايي به دنبال وقت تلف كردن هستند.

احمددنيامالي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود:‌ با توجه به اينكه مسابقات قهرماني آسيا در رشته آبهاي آرام در سال 2013 به ميزباني ازبكستان برگزار مي شود به همين دليل من به عنوان نماينده فدراسيون جهاني قايقراني راهي ازبكستان شدم تا از پيست برگزاري اين رقابت ها بازديدي داشته باشم و از لحاظ فني شرايط را ارزيابي كنم.

وي در خصوص نامه فدراسيون جهاني روئينگ گفت: پيش از اين نامه فدراسيون جهاني كانوئينگ مبني بر اطلاع از نحوه بركناري ام از رياست فدراسيون به ايران رسيد و من شب گذشته متوجه شدم نامه فدراسيون جهاني روئينگ نيز به كميته ملي المپيك ارسال شده است.

دنيامالي افزود: با توجه به اينكه رشته هاي روئينگ و كانوئينگ فدراسيون هايي مستقل دارند به همين دليل هر يك از اين فدراسيون ها به صورت جداگانه عمل كردند و خواهان اطلاع از بركناري من از رياست فدراسيون قايقراني شدند.

وي تصريح كرد: با توجه به اينكه فدراسيون جهاني كانوئينگ تا امروز به مسئولان ورزش كشورمان فرصت دادند تا در خصوص علت بركناري من از رياست فدراسيون قايقراني توضيح بدهند كه اين فرصت امروز به پايان مي رسد و من اطلاعي در خصوص اينكه آيا پاسخ نامه را دادند يا خير  ندارم و فدراسيون جهاني قايقراني نيز 10 روز فرصت داده است تا كميته ملي المپيك در اين خصوص پاسخگو باشم.

وي در خصوص در خواست فدراسيون قايقراني كشورمان مبني بر دخالت فدراسیون جهانی از برکناری اش از ریاست فدراسیون گفت: ادعای برخی ها مبنی بر اینکه فدراسیون قایقرانی پس از تغییرات در پیکره مدیریتی از فدراسیون جهانی درخواست کمک کرده است ادعایی پوچ است و چنین چیزی از سوی ما انجام نشده و تقاضای کمک با خواست فدراسیون جهانی به ما ابلاغ شده بدون اینکه ما دخالتی در این امر داشته باشیم.

دنیامالی اظهار داشت: نامه فدراسیون جهانی نشان می دهد که آنها به هیچ وجه شوخی ندارند و متأسفانه برخی ها با گرفتن اشکالات انشایی به دنبال این هستند که وقت را برای پاسخ دادن به فدراسیون جهانی قایقرانی تلف کنند.

*از دست من کاری ساخته نیست!

دنیامالی تصریح کرد: امروز آخرین فرصت برای پاسخ دادن به برنامه فدراسیون جهانی قایقرانی است و در صورتیکه فدراسیون قایقرانی تعلیق شود از دست من کاری ساخته نیست و با توجه به اینکه از سمتم بر کنار شده ام هرگز برای بهبود شرایط استعفا نمی دهم و پیش از اینکه مسئولان یک همچنین تصمیمی بگیرند باید به عواقب آن می اندیشید و با توجه به اینکه از سمتم برکنار شده ام از لحاظ حقوقی امکان اینکه استعفا بدهم وجود ندارد و به همین دلیل از سمتم استعفا نخواهم داد.

یادآور می شود؛ پیش از این با تصمیم مسئولان ورزش کشور احمد دنیامالی رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان از سمت خود برکنار شد و با توجه به بروز چنين، اتفاقی مسئولان فدراسیون جهانی با ارسال نامه ای خواستار پاسخ قانع کننده ای در خصوص این برکناری شدند./ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.