سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلالي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح كرد؛

حمله نظامي به سوريه بزرگترين خطاي استراتژيك غرب در منطقه

نماينده مردم شاهرود در مجلس هرگونه تهاجم نظامي به سوريه را بزرگترين خطاي استراتژيك غرب در منطقه دانست و گفت: غرب بايد بداند مساله سوريه از طريق نظامي حل نشده و نيازمند يك راه حل سياسي است.

كاظم جلالي نماينده مردم شاهرود در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در خصوص طرح حمله چند جانبه آمريكا و غرب به سوريه گفت: هرگونه حمله نظامي به سوريه يك خطاي استراتژيك است و غرب بايد بداند مساله سوريه از طريق نظامي حل نشده و نيازمند يك راه حل سياسي است.

وي در ادامه افزود: هرگونه دخالت نظامي و ورود نظامي به سوريه مي تواند به وخامت و پيچيده‌تر شدن مساله بيانجامد لذا غرب بايد از دخالت نظامي در سوريه اجتناب كند.

جلالي با اشاره به تفاوت‌هاي اساسي وضعيت سوريه با ليبي كه منجر به دخالت نظامي غرب شد، تصريح كرد: وضعيت در سوريه با ليبي كاملا متفاوت است، چرا كه قذافي در ليبي به برخورد نظامي با ملت خود پرداخت و اين در حاليست كه دولت و مردم سوريه قادرند با كمك يكديگر به حل مشكلات اين كشور بپردازند.

عضو كميسيون امنيت ملي مجلس هشتم با بيان اينكه دولت و ملت سوريه قادرند مسائل كشورشان را خودشان حل كنند، خاطرنشان كرد:  بلوغ سياسي مورد نياز براي تحليل و رفع مشكلات جاري سوريه در ملت آن وجود دارد و دولت اين كشور نيز آمادگي برداشتن گام هاي اصلاحي را دارد لذا مسير اصلاحات درسوريه بايد با آرامش و مطابق خواست يكپارچه مردم و دولت انجام شود.

/س2

برچسب ها: سوریه ، جلالی ، مجلس ، کمیسیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.