سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/ معاون امور اجتماعی وزیر کشور؛

بسیج محور اقتدار نظام است

معاون امور اجتماعی وزیر کشور گفت: بسیج به عنوان شاکله نظام اسلامی محور اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل  سردار علیرضا افشار دیروز در نشست کانون بسیج و نیروهای فعال در پایگاه‌های شهرستان اردبیل افزود: ما امروز بیش از هر عنصر دیگر به بصیرت‌افزایی نیاز داریم تا ملت ما با شناخت راه درست و عبرت از گذر تاریخ بتواند حق و حقیقت را تشخیص داده و در مسیر اعتلای نظام اسلامی حرکت کند.

وی شناخت ریشه‌های پیروزی و ناکامی‌های گذشته را برای تداوم راه بسیار مفید و موثر خواند و گفت: مجلس در کنار دولت و دیگر قوا و خادمان نظام اسلامی به عنوان کانون اخلاق و آموزه‌های دینی باید نقش تعیین کننده‌ای را در خدمت به ملت و رفع توطئه‌ها و ترفندها داشته باشند.

افشار نهضت امام خمینی را برخلاف نهضت مشروطه و ملی شدن صنعت نفت عاری از هرگونه زاویه گرفتن از ارزش‌های معنوی دانست و افزود: اگر چه نهضت‌های یاد شده در عمر خود برخی موفقیت‌ها و توفیقات نسبی داشتند امام وقوع انقلاب اسلامی یک حرکت مبتنی بر دین اسلام و آموزه‌های احکام نورانی الهی بود که در سه دهه گذشته توانسته است بر دل‌ها و حرکت‌ها نفوذ پیدا کند.

وی همچنین گفت: نظام جمهوری اسلامی ما با تکیه بر حضور مردم در صحنه، تدین و دینداری، روحیه شهادت‌طلبی و ولایت‌پذیری حکومتی برتر و برجسته از حاکمیت مردم و جاری شدن اراده آنها در جامعه است.

معاون امور اجتماعی وزیر کشور در ادامه افزود: هرچند دشمن با فتنه‌ها و توطئه‌ها و حوادث گوناگون سعی دارد هزینه سنگینی را به مملکت ما وارد کند اما با درایت مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم همه آنها خنثی شده است./س    

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.