سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

رئیس هیئت بوکس استان قم از مشخص شدن زمان برگزاری پیکارهای بوکس جوانان کشور در قم خبر داد.

رئیس هیئت بوکس استان قم از مشخص شدن زمان برگزاری پیکارهای بوکس جوانان کشور در قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران قم ، محمد جعفری اظهار کرد:

در واقع بعد از برگزاری مطلوب مسابقات سال گذشته بوکس رده سنی قهرمانی نوجوانان کشور در فروردین ماه سال 90، فدراسیون بوکس به دنبال رضایت از میزبانی هیئت بوکس استان قم با میزبانی مجدد قم در برگزاری پیکارهای جوانان کشور موافقت کرد.

رئیس هیئت بوکس استان قم یادآور شد: بعد از انتخاب قم به عنوان میزبان پیکارهای بوکس قهرمانی رده سنی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی، زمان‌بندی برگزاری این دوره از پیکارها نیز مشخص شد و بدین ترتیب این رقابت‌ها دوم تیرماه به میزبانی قم برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: این رقابت‌ها به لحاظ اینکه انتخابی تیم ملی بوکس رده سنی جوانان کشورمان برای شرکت در مسابقات مهم برون مرزی محسوب می‌شود،  با شرکت برترین بوکسورهای جوان از استان‌های مختلف کشور در قم به انجام خواهد رسید.

جعفری خاطر نشان کرد: در واقع پیش‌بینی این است که در تلاش برای عضویت در تیم ملی بوکس رده سنی جوانان کشورمان، 207 بوکسور جوان برای پوشیدن پیراهن تیم ملی بوکس جوانان درسالن دو هزار نفری شهید حیدریان قم و به مدت پنج روز با یکدیگر مبارزه ‌کنند.

وی با اشاره به نحوه برگزاری این دوره از رقابت‌ها بیان داشت: مسابقات برابر مقررات فدراسیون جهانی در اوزان 49، 52، 56، 60، 64، 69، 75، 81،‌ 91 و به اضافه 91 کیلوگرم در سه راند سه دقیقه‌ای و یک دقیقه استراحت بین هر راند برگزار می‌شود./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.