سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان/

ایجاد مرکز آموزش بین‌الملل گمرکات شمال غرب کشور در گیلان

مرکز آموزش بین‌الملل گمرکات شمال غرب کشور به مرکزیت گیلان، در این استان تشکیل می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گيلان ؛

ناظر گمرکات گیلان این طرح را از مصوبات هیئت دولت اعلام کرد و گفت: با راه‌اندازی این مرکز، آموزش ویژه نیروهای شمال غرب کشور در گیلان انجام می‌شود.

پرویز تقوی ، ارتقای سطح گمرکات استان را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سال تولید ملی وحمایت از کار و سرمایه ایرانی اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به زیرساخت‌های گمرک، اختصاص 18 میلیارد ریال برای گمرک آستارا از جمله اقدام‌های مهم دولت است.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های گمرک آستارا و انزلی نیاز به تقویت دارد، اظهار داشت : امسال گمرک جمهوری اسلامی ایران 40 میلیارد ریال برای گمرک آستارا و 30 میلیارد ریال برای گمرک انزلی هزینه می‌کند.

وی، یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌های جمهوری اسلامی و گمرکات گیلان را ایجاد گمرک نوین ذکر کرد و یادآور شد: امسال پس از 40 سال قانون جدید گمرک عملیاتی شده است.

ناظر گمرکات گیلان خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون گمرکات استان در بحث صادرات بیش از 15 درصد و ارزش واردات بالغ بر 10 درصد و صادرات چمدانی بیش از 35 درصد رشد داشته است.

وی، درآمد گمرکات گیلان در دو ماهه نخست امسال را بیش از 340 میلیارد ریال اعلام کرد که 8 درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

گیلان دارای سه گمرک انزلی، آستارا و حسن‌رود در منطقه آزاد انزلی است. / س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.