سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

مسكن مهر گچساران گنجایش 11 هزار نفر را دارد

رییس راه و شهرسازی گچساران گفت: طرح مسكن مهر ظرفیت سكونت 11 هزار نفر از جمعیت 90 هزار نفری شهر دوگنبدان مركز شهرستان را دارد.

'فرامرز انصاری' در گفت ‌و‌ گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج  افزود: طرح مسكن مهر زمینه‌ خانه‌دار شدن اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان متاهل را فراهم می كند.
وی با تأكید بر لزوم خدمات‌رسانی در بخش‌های مختلف به سایت مسكن مهر ابراز داشت: امكانات آب، برق، گاز، تلفن، فضای سبز، مدرسه و مراكز درمانی از نیازهای مهم و اساسی سایت مسكن مهر گچساران است.
وی تصریح كرد: هم اكنون 272 واحد از طرح مسكن مهر گچساران تكمیل شده است و با برطرف كردن مشكلات بانكی و مشخص شدن دفترچه قسط تسهیلات، واحد ها به متقاضیان واگذار خواهد شد.
رییس اداره راه و شهرسازی گچساران افزود: بخش عمده ای از طرح مسكن مهر این شهرستان از پیشرفت فیزیكی بالای 90 درصد برخوردار است كه امكانات لازم این واحدها نیز توسط سایر دستگاه‌های اجرایی در حال تكمیل است.
انصاری بیان داشت: در مركز شهرستان گچساران دو هزار و 650 واحد مسكن مهر در حال ساخت است كه روند ساخت و ساز و تكمیل این طرح عظیم و گسترده مطلوب است.
این مسوول اجرایی شهرستان تاكید كرد: با بهره برداری نهایی این طرح جدید دولت عدالت محور ، بخش عمده ای از مسكن اقشار آسیب پذیر شهر دوگنبدان برطرف خواهد شد. /س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.