سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدرداني انقلابيون بحرين از مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامي در حمايت از مظلومين

ائتلاف ياران چهاردهم فوريه بحرين، از مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامي در حمايت از انقلاب مردم اين کشور قدرداني کرد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ؛ ائتلاف ياران چهاردهم فوريه بحرين، در بيانيه اي با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي در سالگرد ارتحال امام خميني (ره)، و حمايت ايشان از انقلاب مردم بحرين، تأکيد کرد: امام خامنه اي يک بار ديگر و مانند هميشه از ملتهاي مستضعف و مظلوم و بيداري اسلامي در دنياي عرب حمايت کردند و از ملتهاي انقلابي خواستند در قبال توطئه هاي دشمنان، که هدف آنها ناکام گذاشتن انقلابهاي مردمي و بيداري هاي اسلامي و مصادره آنها است، هوشيار باشند.

در اين بيانيه آمده است: ايشان در بيانات خود در برابر مردم ايران و ميهمانان جمهوري اسلامي در مراسم سالگرد رحلت امام خميني (ره)، با دفاع از انقلاب 25 ژانويه مصر و انقلاب ملت مسلمان يمن ضد رژيم جنايتکار عبدالله صالح و دفاع از بيداري اسلامي؛ به امت عربي و اسلامي درباره خطر مصادره انقلابهاي عربي از سوي آمريکا، استکبار جهاني، غرب، رژيم هاي مرتجع عربي، و باقيمانده هاي رژيم هاي استبدادي هشدار دادند.

ائتلاف ياران چهاردهم فوريه بحرين خاطرنشان کرد: رهبري يک بار ديگر از انقلاب مردم ما حمايت کردند و گفتند، ملت بحرين در مظلوميتي دوچندان به سر مي برد، ولي اين مبارزه به نتيجه خواهد رسيد. ايشان تأکيد کردند: مسأله ملت بحرين طايفه اي نيست، بلکه هدف از مطرح کردن حرکت مردم بحرين در چنين چارچوبي به شکست کشاندن مردم است.

در ادامه اين بيانيه تأکيد شده است: به همين دليل ائتلاف ياران انقلاب 14 فوريه يکبار ديگر، از رهبر بزرگ انقلاب اسلامي و ولي امر مسلمين به خاطر مواضع صريح، شفاف و مدافع ايشان در حمايت از حق ملت بحرين در تعيين سرنوشت خود و درخواست براي تغييرات سياسي فراگير، قدرداني مي کند. مواضع امام خامنه اي و بيانات تاريخي ايشان در دفاع از انقلاب ملت بحرين و حمايت از انقلاب 14 فوريه، مرهمي بر زخم هاي ملت ما، ناله هاي مادران شهداي ما و قربانيان و مجروحان، جانبازان، بازداشت شدگان سياسي، زندانيان انديشه و زناني است که در زندانها و بازداشتگاه هاي آل خليفه در اسارت هستند و در معرض شديدترين شکنجه ها و اقدامات ناقض حقوق بشر قرار دارند، به دليل آنکه آنها به خداوند، رسول او و پيام قرآن کريم ايمان دارند و در مسير ائمه اهل بيت (ع) و راه امام خميني (ره) در مبارزه با طاغوت و استبداد شاهنشاهي گام بر مي دارند.

ائتلاف ياران انقلاب 14 فوريه خاطرنشان کرد: در بحرين مظلوميت مردم اين کشور در سايه توطئه آمريکايي – صهيونيستي که از سوي رژيم هاي مرتجع و قبيله اي عربي و حکام مستبد رياض و دوحه حمايت مالي مي شود، بسيار بزرگ است. اگر دخالتهاي کاخ سفيد و اشغال بحرين از سوي رياض و لشکرکشي به اين کشور و سرکوب اعتراضها و انقلاب مردمي نبود، پيروزي ملت بحرين در فوريه و مارس سال گذشته بر حکومت آل خليفه بسيار نزديک بود.

اين ائتلاف تأکيد کرد: انقلاب 14 فوريه تنها انقلابي است که در جريان آن حاکمان به مساجد، حسينيه ها، مزارها و قبور صالحان حمله و آنها را ويران کردند و نسخه هاي قرآن کريم را آتش زدند، امري که در جريان انقلابها در تونس، يمن، و مصر شاهد آن نبوديم. انقلاب ملت بحرين تنها انقلابي است که با سکوت جهاني در قبال جنايت هاي وحشيانه آل خليفه عليه شهروندان مواجه شد. اين انقلاب همچنين تنها انقلابي است که با سکوت رسانه ها همراه شده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.