سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی صانعی:

مقصر اصلی ناکامی تیم ملی من هستم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکرده و مقصر اصلی ناکامی تیم ملی در جام ملت ها هستم.

علی صانعی در خصوص عملکرد تیم ملی در جام ملت ها در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: لزومی ندارد که مردم همه را علل ناکامی تیم ملی بدانند مشکلات من در این جام یکی از دلایلی بوده که باید به دقت بررسی و ریشه یابی شود.

وی تصریح کرد: من به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال مسئولیت باخت را برعهده گرفته و اعلام می کنم که بدون شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت هم انتقادها را می پذیرم.

سرمربی تیم ملی فوتسال اظهار داشت: قرارداد من در تیم ملی فوتسال رو به پایان است قبل از اعزام تیم ملی به مسابقات جام ملت های آسیا اعلام کردم که اگر در ایران رقابت ها نتیجه نگیرد به عنوان سرمربی از تیم استعفا می دهم هنوز روی حرفم هستم فدراسیون گزینه های بسیاری را پیش روی خود دارد و این حق مسلم کمیته فوتسال است که مذاکره را آغاز کند.

وی خاطرنشان کرد: دیگر مشکلات غذایی را بهانه نمی کنم زمانی که مشکلی بابت امکانات وجود نداشته باشد بهانه نمی آورم به زودی گزارش کامل از علل اصلی ناکامی تیم ما در مسابقات جام ملت های آسیا را به عباس ترابیان اعلام می کنم.

صانعی یادآور شد: من با جوراندیرو مشکل ندارم زمانی که تیم ملی فوتسال نیاز مبرمی به مربی داشت در آن مقطع جوراندیرو تنها کسی بود که می توانست گزینه مناسبی برای تیم ملی فوتسال بوده و به من کمک کند به همین دلیل با او شروع به کار کردیم چون از بین گزینه های دیگر فرد شایسته تری را پیدا نکردیم که بتواند به ما کمک کند با این اوصاف امیدوارم نفر بعدی در کادر فنی تیم ملی ناکامی ما را در مسابقات جام جهانی جهانی فوتسال جبران کند./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.