سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات درمانی به 1058 نفر در درمانگاه شرکت شهر سالم مستقر در حرم مطهر

مدیرعامل شرکت شهر سالم گفت : در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)درمانگاه این شرکت که در حرم مطهر مستقر بود به 1058 زائر خدمات درمانی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران غفاری گفت : درمانگاه این شرکت که به مناسبت ایام سوگواری رحلت امام خمینی (ره) از ساعات اولیه صبح روز سیزدهم خرداد برپا شد تا پایان مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) پذیرای زائران حرم امام و مراجعه کنندگان به این درمانگاه بود.
وی خاطرنشان کرد: شرکت شهر سالم با ظرفیت 82 نفر از پرسنل خود شامل پزشک، پرستار، تکنسین اورژانس، کارشناسان بهداشت و عوامل ستادی در شیفت های تعیین شده به زائران حرم امام خمینی (ره) خدمات ارائه کرد.
غفاری با اشاره به اینکه از دیروز تا ساعت 9 صبح روز 14 خرداد 1058 نفر از زائران جهت انجام امور درمانی خود به درمانگاه شرکت شهر سالم مراجعه کردند افزود: بیشتر مراجعات زائران به درمانگاه به علت دردهای عضلانی، مشکلات گوارشی، سردرد و فشار خون بوده است.
وی گفت : تاکنون 4 نفر از افراد مراجعه کننده به درمانگاه شرکت شهر سالم مستقر در حرم مطهر امام خمینی (ره) پس از انجام اقدامات اولیه، توسط آمبولانس های این شرکت جهت تکمیل مراحل درمانی خود به بیمارستان های مربوطه اعزام شده اند.
غفاری همچنین با تاکید بر لزوم نظارت بر رعایت موازین بهداشتی در طول اجرای مراسم، خاطرنشان کرد: منابع آب آشامیدنی در نظر گرفته شده از سوی شهرداری تهران و همچنین بسته های پذیرایی ویژه زائران، توسط کارشناسان بهداشت شرکت شهر سالم مورد بررسی و آزمایش قرار می گیرد و همچنین به منظور آگاهی زائران و تذکر موارد و نکات بهداشتی و ایمنی ، شرکت شهر سالم اقدام به تهیه بروشورهای "پیشگیری از گرمازدگی و مسمومیت های غذایی" و "کمک های اولیه" کرده تا بین زائران توزیع کند
برچسب ها: ارائه ، خدمات ، حرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.