سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزان اعتبارات دولت با تعهدات خیرین همسان‌سازی می‌شود

مسئول ستاد بانوان خیر مدرسه‎ساز کشور گفت: مهم‎ترین اقدام سازمان نوسازی و تجهیز مدارس در سال‌جاری، همسان‎سازی میزان اعتبارات دولت و تعهدات خیرین مدرسه‎ساز است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران نیزاری اظهار کرد: میزان تعهدات خیرین مدرسه‎ساز در سال‎های اخیر، رشد بسیار قابل توجهی داشته و این نشان از افزایش و ارتقای فرهنگ کار خیر در بین افراد جامعه است.
وی افزود: همسان‎سازی میزان اعتباران دولتی با تعهدات خیرین مدرسه‎ساز با هدف تشویق خیرین و ارتقای سطح فعالیت‌های خیر در راستای مدرسه‎سازی صورت می‎گیرد.
مسئول ستاد بانوان خیر مدرسه‎ساز کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر 25 درصد از هزینه‎های آموزش و پرورش در ساخت مدارس را خیرین بر عهده دارند، ابراز کرد: با وجود مطلوب بودن فعالیت خیرین در ساخت مدارس در کشور، هنوز هم مشکلاتی در خصوص وجود مدارس تخریبی و نیازمند بازسازی در سطح کشور وجود دارد.
نیزاری تصریح کرد: از آن جایی که امکانات تحصیلی نقش بسیار مهمی در افزایش یادگیری در بین دانش‌آموزان دارد، فعالیت سازمان نوسازی و تجهیز مدارس و همچنین خیرین مدرسه‎ساز کشور، در جهت افزایش رفاه و امکانات تحصیلی دانش‌آموزان به صورت تغییر کاربری مدارس چند نوبته به یک نوبته است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: میزان اعتبارات دولتی برای ساخت و نوسازی مدارس در سال 91 قابل توجه بوده و میزان جذب این اعتبارات در استان‌ها بستگی به تلاش مسئولان استانی دارد. /ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.